مصاف والیبالیست های جوان ایران مقابل قهرمان آفریقا در اولین گام

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، رقابت های والیبال جوانان دنیا از فردا (پنجشنبه) در بحرین شروع می گردد و تیم والیبال جوانان ایران در اولین مسابقه خود در مرحله گروهی این رقابت ها به مصاف تیم والیبال جوانان تونس می رود. تونسی ها توانستند با قهرمانی در رقابت های جوانان آفریقا جواز شرکت در رقابت های جوانان دنیا را کسب نمایند و دو تیم دیگر آفریقایی یعنی مصر و مراکش بر اساس رنکینگ دنیای به این رقابت ها صعود کردند.

مصاف والیبالیست های جوان ایران مقابل قهرمان آفریقا در اولین گام

در نگاه اول به نظر می رسد تیم تونس حریف چندان سختی برای شاگردان عطایی نباشد اما نباید فراموش کرد همه تیم هایی که به بحرین آمده اند جزو بهترین ها هستند و تونس هم از این قضیه مستثنی نیست. ضمن اینکه این تیم در نیمه نهایی جوانان آفریقا تیم مراکش را شکست داده بود و در فینال هم تیم مصر را مغلوب نموده بود و مقتدرانه به رقابت های جوانان دنیا صعود کرد.

پیروزی مقابل تونس برای تیم ایران بسیار حیاتی و بااهمیت است چرا که دو تیم دیگر گروه سوم قهرمان و نایب قهرمان اروپا هستند و برای اینکه بازیکنان جوان والیبال ایران با خیالی آسوده تر به مصاف این دو تیم بروند ضروری است که مقابل تونس به پیروزی برسند.

تیم ایران برای این بازی همه بازیکنان خودش را در اختیار دارد اما بازی اول در هر تورنمنتی سخت و سخت است و در این رده سنی هم زمان ضروری است تا بازیکنان بتوانند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند. جوانان والیبالیست ایران 4 روز پیش از شروع رقابت ها به بحرین آمدند و در این مدت 4 جلسه تمرینی و یک بازی محبت آمیز داشتند تا با آمادگی حداکثری به مصاف حریفان خود بروند.

شاگردان عطایی ساعت 13 (به وقت تهران) روز پنجشنبه در سالن اصلی مجموعه ورزشی عیسی اسپورت به مصاف تیم تونس می روند.

رقابت های والیبال جوانان دنیا در حالی از فردا (پنجشنبه) در بحرین شروع می گردد که بهترین نتیجه تیم ایران در تاریخ این رقابت ها مربوط می گردد به سال 2007 که بر سکوی سوم جوانان دنیا ایستاد.

گروه بندی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دنیا 2019 - بحرین به توضیح زیر است:

* گروه یک: بحرین، چین، مراکش و پورتوریکو

* گروه دو: کوبا، آرژانتین، مصر و کره جنوبی

* گروه سه: روسیه، ایران، چک و تونس

* گروه چهارم: لهستان، برزیل، کانادا و ایتالیا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12554

به "مصاف والیبالیست های جوان ایران مقابل قهرمان آفریقا در اولین گام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاف والیبالیست های جوان ایران مقابل قهرمان آفریقا در اولین گام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید