معرفی سریال به درون شب- Into the Night

به گزارش مهسان بلاگ، سفرهای شبانه به خودی خود، وهم برانگیز هستند. بعضی پرواز یا سفر شبانه را دوست دارند، چون می توانند سراسر طول شب را بخوابند و وقت مفید روزانه شان تلف نمی گردد، بعضی هم آرامش سفر شب را بیدار ماندن و تفکر و مرور خاطرات و فرو رفتن در تخیلات دوست دارند.

معرفی سریال به درون شب- Into the Night

اما ما در سریال به درون شب یا Into the Night رنگ آرامش را در هیچ کاراکتری از همان ابتدای سفر نخواهیم دید. (لینک imdb سریال)

سریال Into the Night یک سریال علمی - تخلی آخر الزمانی بلژیکی است. فقط از بلژیک سریال ندیده بودیم که یه یاری این سریال و شبکه نتفلیکس که سریال را پخش نموده، پیروز به این کار شده ایم!

این سریال شش قسمت دارد و داستانش از آنجا آغاز می گردد که یک سرباز ایتالیایی ناتو که بسیار آشفته می نماید، اسلحه می کشد و از خلبان می خواهد که به جایی در غرب پرواز کند، فرقی نمی نماید به کجا. فقط به غرب برود. چرا که در غیر این صورت تهدیدی عظیم، همه را تهدید می نماید …

بیش از این داستان سریال را شرح نمی دهم.

یک ویژگی فیلم ها و سریال هایی که داستان آنها در اتوبوس یا هواپیما رخ می دهد، متعدد بودن کاراکترهاست.

سریال Into the Night هم توانسته است با پیروزیت ها کاراکترهای زیادی فراوری کند و به خورد ما بدهد:

افسر ناتو - یک مرد ظاهرا تاجرپیشه مرموز ترک - مادری که از پسربچه بیمار مبتلا به بیماری تنفسی خود مراقبت می نماید - یک سلبریتی انیترنتی - مهمانداران با حاشیه های در زندگی - خلبانی با زندگی خانواده به هم ریخته - یک دانشمند اقلیمی - یک یاری پرستار و …

در برش هایی از سریال ما حتی یاد سریال لاست هم می افتیم. در سریال لاست در فصل ها درخشان اولیه، کاراکترهای متعددی نمایانده شد و در هر قسمت ما با فلش بک هایی پخته و استادانه، متوجه داستان زندگی هر یک می شدیم و وقتی پازل هر یک کامل می شد، نفسی به راحتی می کشیدیم و می توانستیم از آن به بعد متوجه چرایی نوع رفتار و منش هر یک شویم.

لاست دقیقا از آنجایی که فلش بک هایش تمام شد و از آنجایی که منطق سای فای را با یک جور فانتزی-عرفان تصنعی و نامفهم اشتباه گرفت، سقوط کرد.

در سریال Into the Night ما توجیه داستان یک فاجعه است که با پوسته ای علمی، رنگ و روی وحشت را به همه چیز می دهد.

یک دست آویز همیشگی سریال های و فیلم های آخرالزمانی پدید آوردن شرایطی است که در آن مرگ همه گیر، در دسترس می گردد و در این شرایط سخت است که تازه اراده و ابتکار و اخلاقی بودن یا نبودن هر کاراکتر، در بوته آزمایش قرار داده می گردد.

سریال Into the Night، سریال خوبی است، البته نه در رده سریال های درجه یک، اما دیدنش برای پر کردن فراغت آخر شب پیشنهاد می گردد.

یک جورهایی سریال را که می بینم حدس می زنم که شبکه های تلویزیونی آمریکایی، به زودی یک بازسازی پرهزینه از این سریال انجام خواهند داد. سریال پتانسیل توسعه یافتن از نظر فیلمنامه و پخته تر کردن کاراکترها و افزودن بر جنبه های بصری را دارد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 13 مرداد 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 50916

به "معرفی سریال به درون شب- Into the Night" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سریال به درون شب- Into the Night"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید