معرفی 5 جهانگرد برتر اینستاگرام

به گزارش مهسان بلاگ، با گسترش بیش از پیش تکنولوژی و حضور شبکه های اجتماعی در هر لحظه از زندگی انسان ها، این امکان برای گردشگران به وجود آمد تا تجربه های سفر خود را با مردم سراسر دنیا در میان بگذارند. اینستاگرام به علت ویژگی بصری بودن و تاثیر همگانی و فوری آن، به بهترین فضای اشتراک عکس و محتوای سفر تبدیل شده است. در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران به معرفی 5 تا از گردشگران معروف اینستاگرام می پردازیم و با بخشی از فعالیت های آن ها آشنا می شویم. این افراد طی سال های طولانی در مجله ها و روزنامه های مختلف دنیا به عنوان گردشگران معروف اینستاگرام معرفی شده و تحسین همگان را برانگیخته اند.

معرفی 5 جهانگرد برتر اینستاگرام

سفر یکی از مهم ترین راه های شناخت فرهنگ مختلف جهان و یکی از تجربه های ناب بشری است. مقایسه تجربه سفر با هیچ یک از تجربه های دیگر انسانی قابل مقایسه نیست. سفر نقش مهمی در زندگی انسان ها ایفا می نماید. مردم برای رسیدن به اهداف خود ناگزیرند به دلایل مختلف سفر نمایند. اعم از تحصیلی، دیدن اقوام و خویشاوندان، اعمال فرایض عبادی همچون حج و تفریح. شاعران و ادیبان بسیاری در خصوص زیبایی های سفر سخن گفتند و یکی از راه های رسیدن به پختگی و کمال را در گرو سفر دیده اند. همچون که سعدی، شاعر نامدار ایرانی در اولین مصرع غزلیات خود میگوید: بسیار سفر باید تا پخته گردد خامی. اگر به دنبال خرید تور سفر هستید می توانید به وب سایت مربوط در خبرنگاران مراجعه بفرمایید.

هدی رستمی، یکی نام آشناترین گردشگران معروف اینستاگرام

هدی رستمی سال ها پیش سفر کردن را آغاز کرد. ساده و ارزان سفر می نماید و تجربیات خود را در قاب عکس به اشتراک می گذارد. از جزییات سفر خود، از سختی ها و زیبایی های سفرش می نویسد و هر روز به افق های جدیدی چشم می دوزد. با شعار باهم سفر میکنیم! جزو گردشگران معروف اینستاگرام است و بیشترین فالوور بین جهانگردهای ایران را دارد. بخشی از متن مصاحبه او را برای خوانندگان در میان می گذاریم.

من هدی رستمی، 32 ساله هستم اصلا احساس نمی کنم که 32 ساله هستم. خودم را در واقع یک دختر 25 ساله می دانم که هنوز می خواهد کشف کند که در زندگی چه می خواهد، کجا می خواهد زندگی کند. اکنون 9 ماه از خونه دور هستم، با این همه سفر، همواره یک مکان و خونه ای در جایی دارم. قبلا خونه ام در استکهلم بود اکنون در تهران است. برای من خونه بسیار مهم است، من می توانستم به زبان های دیگر نیز بنویسم در ایسنتاگرام خود اما زبان فارسی را انتخاب کردم. سفرهام را سعی کردم به فارسی بنویسم تا برای فارسی زبانان جذاب بگردد

این متن از وب سایت ایران اسپاتنیک بر گرفته شده است.

بویاسان (@Booyasan) از گردشگران معروف اینستاگرام از دیدگاه مجله بیزینس اینسایدر

بویاسان عکاس فرانسوی بوده که هر سال به بیش از 20 کشور مختلف سفر می نماید و عکس های خود را با 200 هزار فالوور خود در اینستاگرام به اشتراک می گذارد. اکثر تصاویر صفحه این گردشگر معروف اینستاگرام از بناهای تاریخی است. تمامی عکس های او قابل خرید بوده و برای انجام خرید به وسیله این لینک می توانید اقدام کنید.

آجای سود (Ajay Sood) میزبان تصاویری از مردم و سبک زندگی آن ها

اکانت @travelure سال 2015 آغاز به فعالیت کرد. اما عکاس و نویسنده این صفحه سفر کردن را از 9 سالگی آغاز نموده و تا به حال به بیش از 40 کشور جهان سفر نموده است. مطالب او در مجلات معروفی همچون Huffington Post, Taj Magazine و GoGetter منتشر شده است. آجای سود، عکاس آژانس Getty، یکی از بزرگترین آژانس های عکاسی جهان است و در سال 2016 به عنوان عکاس سال توسط مجله Outlook برگزیده شد. در بخشی از وب سایت رسمی خود نوشته است: ابن بطوطه می فرماید: سفر زبان انسان را بند می آورد و سپس شما را به یک داستان سرا تبدیل می نماید. علاقه مندان بیساری پای سخنرانی او می نشینند و از داستان های الهام بخش او لذت می برند. برای دسترسی به اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی او می توانید مراجعه کنید.

امیلی ریستفسکی (@Helloemilie)، از گردشگران معروف اینستاگرام به سبک مینیمال

وقتی صفحه اینستاگرام امیلی را باز می کنید امکان ندارد عاشق سبک عکاسی وی نشوید. عکس های او خلاقانه هستند و می تواند لحظات زیبایی را ضبط کند. عکس های او پر از آرامش هستند. تجربه همکاری با شرکت های بزرگی چون Adobe, Mercedes-benz و Qantas را دارد و از گردشگران معروف اینستاگرام نیز به حساب می آید. برای تماشای عکس های بیشتر از او می توانید به وب سایت رسمی مراجعه کنید.

آلتو قالیپ (@Kyrenian)، جهانگرد معروف اینستاگرام

آلتو در لندن به جهان آمد ولی سال ها بعد خانواده او به قبرس بازگشتند. تحصیلات خود را در رشته مدیریت در آنکارا به خاتمه رساند و در حال حاضر یک جهانگرد تمام وقت است. او به بیش از 50 کشور جهان سفر نموده و با به اشتراک گذاشتن عکس های خود به یکی از گردشگران معروف اینستاگرام تبدیل شده است. اگر به دنبال مقاصد جدید برای سفر خود هستید به صفحه اینستاگرام او سر بزنید. وی در سال 2016 به عنوان جهانگرد برتر اینستاگرام معرفی گردید. او در حال نوشتن کتاب خود درباره سفر است که به زودی منتشر خواهد شد.

سفر در فرهنگ ایرانی از اهمیت بسیاری برخوردار است. دیوان سعدی پر از تجربیات سفر است و هر بخش آن رنگ و بوی سفر می دهد. ابن بطوطه سفرنامه ای دارد که تجربه سفر خود را به این شکل بیان می نماید: من در واقع به آرزوی خود در این جهان که همان سفر بر روی زمین است دست یافتم؛ افتخاری که افراد عادی دیگر به آن دست نیافتند. در حال حاضر به دست آوردن تجربیاتی چنین آسان تر و سفر کردن ساده تر از گذشته شده است. علاقه مندان نیز می توانند تجربیات سفر دیگران در جزئی از ثانیه به وسیله شبکه های اجتماعی دسترسی پیدا نمایند. اگر شما نیز تجربه سفری به یاد ماندنی دارید به وسیله نظرات آن را با ما در میان بگذارید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: الی گشت
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 20811

به "معرفی 5 جهانگرد برتر اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 5 جهانگرد برتر اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید