مهران مدیری بالاخره به دورهمی بدون تماشاگر رضایت داد

به گزارش مهسان بلاگ، پس از انتقادها و هشدارهای روزهای گذشته درخصوص خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا به واسطه تولید برنامه هایی که در استودیو با حضور تماشاگران ضبط می شوند، مهران مدیری سرانجام به ادامه ضبط دورهمی بدون حضور تماشاگر راضی شد.

مهران مدیری بالاخره به دورهمی بدون تماشاگر رضایت داد

به گزارش خبرنگاران، مهران مدیری ساعاتی قبل با اعلام این خبر که ضبط دورهمی از شنبه بدون حضور تماشاگر انجام می شود، طی مطلبی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام که در صفحه اینستاگرام این برنامه نیز بازنشر شده، نوشت:

به نام زیبایی

لازم دانستم به مردم عزیزم و جامعه هنری کشورم، این مطلب را اطلاع دهم که ضبط برنامه دورهمی با حضور پزشکان متخصص، سازمان هلال احمر و تیم تخصصی وزارت بهداشت، با رعایت حداکثر موارد ایمنی و بهداشتی در حال اجرا بود. با وجود رعایت تمامی این موارد، به جهت حفظ سلامت مردم و تیم سازنده، تصمیم گرفتم از روز شنبه (24 اسفند ماه) ضبط برنامه بدون حضور تماشاگر انجام شود و با تمهیدات فنی تدوین، حضور تماشاگران به مجموعه اضافه شود.

به گزارش خبرنگاران، در روزهای اخیر بسیاری از مسئولان بهداشت و درمان از جمله دکتر زالی، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران و همچنین کارگروه مدیریت بحران کرونا در سینما، توقف برنامه های تلویزیونی را که با حضور تماشاگر در استودیو ضبط می شوند، خواستار شده بودند.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 39667

به "مهران مدیری بالاخره به دورهمی بدون تماشاگر رضایت داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهران مدیری بالاخره به دورهمی بدون تماشاگر رضایت داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید