مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی نقشه گوگل تا مد عجیب سیلیکون ولی

به گزارش مهسان بلاگ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی نقشه گوگل تا مد عجیب سیلیکون ولی

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

نقشه گوگل امکانی جدید را فراهم کرده که از طریق آن می توانید یک رویداد عمومی را به نقشه افزوده و افراد مختلف را به رویدادی عمومی دعوت کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک مرد اهل لیتوانی متهم شده که با جاسوسی و توطئه در اسناد فیس بوک و گوگل پیروز به سرقتی 120 میلیون دلاری شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها متخصصان حوزه فناوری در سیلیکون ولی به یک حرکت عجیب رو آورده اند و این حرکت چیزی نیست به جز مصرف افراطی داروی متفورمین.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد روبات ها می توانند نقشی موثر در بهتر با بدتر شدن روابط انسان ها ایفا کنند و حتی فراتر از آن روبات ها ظرفیت انسان برای دوست داشتن، عشق و دوستی را تغییر خواهند داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی پیکسل XL 4 یکی از گوشی های هوشمندی است که شرکت گوگل انتظار دارد با فروش قابل قبولی رو به رو شود. با این وجود، تا کنون اطلاعات چندانی در مورد گوشی مذکور رونمایی نشده بود و اکنون تصاویر و جزئیاتی جدید از این محصول معرفی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: انتخاب
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7352

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی نقشه گوگل تا مد عجیب سیلیکون ولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی نقشه گوگل تا مد عجیب سیلیکون ولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید