مهیای مسابقات شطرنج جام ملت های آسیا می شوم

به گزارش مهسان بلاگ، آرین غلامی که خود را برای بازی های شطرنج جام ملت های آسیا آماده می کند، در مصاحبه با خبرنگاران گفت: این مسابقات به صورت آنلاین از 19 مهرماه شروع می شود.

مهیای مسابقات شطرنج جام ملت های آسیا می شوم

وی با اظهار اینکه به اتفاق شطرنج بازانی از جمله احسان قائم مقامی، طباطبایی و مقصودلو در این رقابت ها شرکت دارند، اضافه کرد: هنوز مربی نداریم و قرار شد در خلال اردوها به اتفاق دیگر شطرنج بازان با یکدیگر تمرین و کار کنیم.

وی با بیان اینکه این رقابت ها از 19 مهرماه شروع می شود، گفت: بازی ها به صورت سه دور در روز 19 مهر انجام می شود و سایر بازی ها در هفته های بعد برگزار می شود و تلاش می کنیم اردوهایی را با حضور بچه های تیم ملی در فدراسیون شطرنج برگزار کنیم.

غلامی با بیان اینکه در مجموع 9 بازی در رقابت های شطرنج جام ملت های آسیا انجام می دهیم، گفت: در هر روز سه دور بازی صورت می گیرد.

استاد بزرگ شطرنج ایران گفت: شطرنج بازان مطرحی از کشورهای چین، هند، ویتنام، قزاقستان و غیره در این مسابقات حضور دارند.

وی درباره وعده های داده شده از سوی مسئولان برای حل مسائل خود گفت: هنوز اقدام عملی برای تحقق این وعده ها صورت نگرفته است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 63268

به "مهیای مسابقات شطرنج جام ملت های آسیا می شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهیای مسابقات شطرنج جام ملت های آسیا می شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید