مینا وحید از گاف سریال افرا پرده برداشت

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: مینا وحید به جنجالی که از طرف کاربران فضای مجازی نسبت به احیای غلط و دور از واقعیت بیمار در سریال افرا راه افتاده بود با پاسخی درست سرانجام داد.

مینا وحید از گاف سریال افرا پرده برداشت

مینا وحید بازیگر زن ایرانی است .مینا وحید زاده 17 مرداد 1366 در رشت است . مینا وحید بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.مینا وحید به تازگی در سریال افرا دیده شده است. ویدئویی از نمایش احیای غلط و دور از واقعیت بیمار در سریال افرا که از شبکه یک سیما پخش می شود مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.مینا وحید که یکی از بازیگران اصلی سریال افرا است نسبت به این انتقاد کاربران فضای مجازی واکنش نشان داد و توضیحاتی را ارائه داد.

مینا وحید در اینستاگرام خود نوشت:

* (در واکنش به سوالی درباره یکی از سکانس های سریال که به احیای یکی از بیماران در حال مرگ با استفاده از شوک می پردازد و موجب انتقادهایی از طریق کاربران شبکه های اجتماعی شد):

جواب این قسمت به من ارتباطی پیدا نمی کند و من به نام بازیگر همه آنچه را که کارگردان می گوید اجرا می کنم و البته تلاشم هم این است که به بهترین نحو اجرایی شود.

با این حال برای همین سکانس دو متخصص آن زمان به بیمارستان لاهیجان آمدند و همه مراحل احیا را توضیح دادند و بعد از آن بود که کارگردان این سکانس را تصویر برداری کرد.

منبع : وقت صبح

منبع: رکنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 96467

به "مینا وحید از گاف سریال افرا پرده برداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینا وحید از گاف سریال افرا پرده برداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید