نشست داوران و کاندیداهای جایزه شعر شاملو

به گزارش مهسان بلاگ، نشست مرحله اول چهارمین دوره جایزه شعر احمد شاملو، با حضور اعضای موسسه الف. بامداد، شاعران برگزیده و داوران این مرحله برگزار می گردد.

نشست داوران و کاندیداهای جایزه شعر شاملو

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد خبری چهارمین دوره جایزه شعر شاملو، این نشست که به منظور معرفی بیشتر شاعران منتخب مرحله اول و شعرخوانی آنان برپا می گردد، فرصتی است برای گفت وگو با داوران و پرسش و پاسخ با آن ها. این مراسم روز پنجشنبه 12 مهر 1397 از ساعت 17 تا 19 در موسسه بهاران برگزار می گردد.

هیات داوران مرحله اول در هفته گذشته، یکم مهرماه، در بیانیه ای اسامی 15 اثر برگزیده این هیات را برای حضور در مرحله دوم جایزه شعر شاملو خاطرنشان کرد. این 15 عنوان از میان 169 اثر برگزیده گردیده اند، آثاری که از سوی شاعر یا ناشر اثر برای دبیرخانه ارسال گردیده و همگی چاپ اول سال 1396 خورشیدی و واجد شرایط شرکت در این رقابت ادبی بوده اند. این 169 اثر طی بیش از سه ماه بر مبنای معیارهایی تعیین از سوی داوران مورد آنالیز قرار گرفته اند که این معیارها در بیانیه هیأت داوران مورد اشاره قرار گرفته است. در بیانیه عنوان گردیده بود که سال جاری 204 عنوان اثر برای شرکت در جایزه شاملو ارسال گردیده که از آن میان 35 عنوان، شعر نو یا چاپ اول سال 1396 و لذا واجد شرایط شرکت در این رقابت ادبی نبوده اند.

هیات داوران همچنین هشت اثر را به خاطر کسب 2 رأی از 3 رأی داوری این مرحله، شایسته تقدیر و معرفی دانستند. کاظم کریمیان، محمود معتقدی و شهریار وقفی پور اعضای هیات داوران مرحله اول داوری چهارمین جایزه شعر احمد شاملو هستند.

نتیجه نهایی نیز روز 21 آذر و در مراسم نود و سومین سالروز تولد احمد شاملو اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 بهمن 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1825

به "نشست داوران و کاندیداهای جایزه شعر شاملو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست داوران و کاندیداهای جایزه شعر شاملو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید