نمایشگاه گنجینه هنر 19 دی افتتاح می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارش های منتشر شده، نمایشگاه گنجینه هنر 19 دی افتتاح می گردد.

نمایشگاه گنجینه هنر 19 دی افتتاح می گردد

نمایشگاه گنجینه هنر که در روزهای 19 تا 21 دی در نگارخانه خیال شرقی برگزار می گردد، بیش از 200 اثر از هنرمندان جوان سراسر ایران را در رشته های مختلف هنرهای تجسمی به نمایش خواهد گذاشت.

این نمایشگاه در انواع رشته ها و گرایش های هنری شامل نقاشی، عکاسی، مجسمه، نگارگری، تصویرسازی، خوشنویسی، نقاشی خط و صنایع دستی در رویکردها، شیوه ها و با تکنیک های متنوع برگزار می گردد.

مجموعه گسترده ای شامل بیش از 250 اثر از 132 هنرمند جوان کشو در قالب رشته های اعلام شده میزبان علاقمندان به این نمایشگاه خواهد بود.

پروین معراجی، موسس، مدیر و مدرس آکادمی نقش هنر و ارغوان افشاریان، عکاس و برگزار نماینده نمایشگاه های هنرهای تجسمی در ایران و نقاط مختلف دنیا گنجینه هنر را با معرفی خلاقیت ها و نوآوری های هنرمندان نسل جوان ایران برگزار می نمایند. بازدید از این نمایشگاه از 10 صبح تا 18 امکان پذیر است.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همگردی
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 106631

به "نمایشگاه گنجینه هنر 19 دی افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه گنجینه هنر 19 دی افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید