نمایشگر حفره دار آیفون 14 پرو به وسیله یک افشاگر دیگر تأیید شد

به گزارش مهسان بلاگ، اپل سال آینده از گوشی های سری آیفون 14 رونمایی می نماید و اگرچه تا معرفی این گوشی ها زمان زیادی به جای مانده، اما روزبه روز به شمار شایعه های مربوط به جدیدترین مدل های آیفون افزوده می گردد. بعد از مینگ-چی کو و خبرگزاری بلومبرگ، حالا یکی دیگر از افشاگران مشهور که با نام کاربری DylanDKT در توییتر فعالیت دارد، اعلام نموده که هر دو مدل آیفون 14 پرو از نمایشگر حفره دار بهره می برند. او اعلام نمود که با وجود این تغییر، مدل های مدنظر کماکان سیستم فیس آی دی خواهند داشت.

نمایشگر حفره دار آیفون 14 پرو به وسیله یک افشاگر دیگر تأیید شد

او گفته که اپل پیروز شده سخت افزار فیس آی دی را به زیر نمایشگر منتقل کند و با وجود این تغییر، عملکرد و دقت آن مانند سابق خواهد بود. این افشاگر تا حالا چندین پیش بینی درست درباره محصولات اپل انجام داده است. به عنوان مثال قبل از معرفی نسل تازه مک بوک پرو و آی مک 24 اینچی، او به درستی تعداد زیادی از مشخصات این محصولات را پیش بینی نموده بود.

او در یک توییت دیگر مدعی شده که حفره نمایشگر موجود در آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس بیضی شکل خواهد بود. این یعنی در گوشی های قوق با یک حفره دایره ای شکل روبه رو نخواهیم شد. در سال های گذشته تقریبا تمام گوشی های اندرویدی به بهره گیری از نمایشگرهای حفره دار روی آورده اند ولی اپل همچنان به استفاده از بریدگی نمایشگر پایبند مانده است. با بهره گیری از این طراحی، نسبت نمایشگر به بدنه افزایش می یابد و جذابیت طراحی گوشی بیشتر می گردد.

طبق گزارش های مطرح شده، اپل سال آینده از 4 مدل سری آیفون 14 رونمایی خواهد نمود. آیفون 14 با نمایشگر 6.1 اینچی، آیفون 14 مکس با نمایشگر 6.7 اینچی، آیفون 14 پرو با نمایشگر 6.1 اینچی و آیفون 14 پرو مکس با نمایشگر 6.7 اینچی راهی بازار خواهند شد. در دو سال گذشته اپل مدل مینی آیفون را هم عرضه نموده که گویا این گوشی چندان توجه کاربران را جلب ننموده است و به همین دلیل سال آینده خبری از آیفون 14 مینی نخواهد بود.

مدتی قبل یکی از خبرگزاری های کره ای خاطرنشان کرد که سامسونگ تمام پنل های حفره دار 6.1 اینچی برای آیفون 14 پرو را تأمین خواهد نمود و پنل های 6.7 اینچی حفره دار مختص آیفون 14 پرو مکس در کنار سامسونگ از طرف LG هم تأمین خواهد شد. باید خاطرنشان کنیم در حال حاضر تمام پنل های استفاده شده در سری آیفون 13 از طرف سامسونگ تأمین می گردد و اگرچه LG کوشش کرد که بخشی از این پنل ها را تامین کند، ولی کیفیت نمایشگرهای ساخت این شرکت نتوانستند نظر مدیران اپل را جلب نمایند.

با توجه به اینکه چندین منبع مختلف به بهره گیری مدل های پرو از نمایشگر حفره دار اشاره نموده اند، به نظر می رسد اپل در این زمینه جدی است و سال آینده با اولین آیفون های مجهز به نمایشگر حفره دار روبه رو خواهیم شد. درباره این مشخصه تازه چه فکر می کنید؟ به نظر شما این قابلیت با استقبال کاربران روبرو می گردد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 104777

به "نمایشگر حفره دار آیفون 14 پرو به وسیله یک افشاگر دیگر تأیید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگر حفره دار آیفون 14 پرو به وسیله یک افشاگر دیگر تأیید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید