واکنش فیفا به متهم شدن به تقلب برای معرفی بهترین بازیکن سال

به گزارش مهسان بلاگ، فدراسیون جهانی فوتبال به انتشار یک گزارش شبهه آمیز در یک رسانه ایتالیایی درباره معرفی بهترین بازیکن سال واکنش نشان داد.

واکنش فیفا به متهم شدن به تقلب برای معرفی بهترین بازیکن سال

به گزارش خبرنگاران، به دنبال انتشار یک گزارش در نشریه توتواسپورت ایتالیا که در آن فیفا را به سرقت جایزه The Best از کریستیانو رونالدو و تقلب در سیستم رأی گیری برای معرفی لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان متهم کرد، فدراسیون جهانی فوتبال بیانیه ای منتشر و در آن از خود دفاع کرد.

فیفا در این بیانیه نوشته است: فیفا از انتشار بعضی گزارش ها در رسانه ها که تمامیت فرآیند رأی گیری در مراسم اهدای جوایز The Best را زیر سؤال برده اند، ناراحت است. این گزارش ها ناعادلانه و گمراه نماینده هستند. فرآیند رأی گیری برای هر جایزه تحت نظارت و بازبینی یک ناظر مستقل که در این مورد مؤسسه پرایس واتر هاوس کوپرز سوئیس بوده، قرار گرفته است. فیفا و پرایس واتر هاوس کوپرز از قوانین اختصاص پیدا کردن آرا و فرآیندهای استاندارد کنترل مطلع هستند. در خصوص این فرآیندها نیز فیفا از تمام اتحادیه ها و فدراسیون ها درخواست نموده که آرای خود هم به صورت الکترونیکی هم به صورت مکتوب ارائه نمایند که نسخه مکتوب باید به امضای مسئولان ذیصلاح آن فدراسیون و نیز شخص واجد شرایط رأی دادن رسیده باشد، بنابراین برای اینکه یک رأی دارای اعتبار قانونی باشد، باید دارای مهر و امضا فدراسیون مربوطه باشد. هم فیفا، هم نهاد نظارتی مستقل می توانند ثابت نمایند که آرای ارائه شده کاملاً منطبق بر قوانین و در باز زمانی معین شده، تحویل داده شده اند. در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، حتی اگر آن تخلف بر نتایج رأی گیری تأثیر نگذاشته باشد، فیفا مورد را آنالیز و مجازات ها لازم را در نظر می گیرد.

به دنبال مراسم The Best کاپیتان نیکاراگوئه، خوان باررا ادعا کرد که او اصلاً رأی نداده در حالی که فیفا مدعی شده که او از ستاره بارسلونا برای کسب جایزه بهترین بازیکن سال حمایت نموده است. فیفا همچنین رأی محمد صلاح، کاپیتان تیم ملی مصر را هم به دلیل عدم رعایت قوانین مربوط به رأی گیری محسوب ننموده است.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 18336

به "واکنش فیفا به متهم شدن به تقلب برای معرفی بهترین بازیکن سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فیفا به متهم شدن به تقلب برای معرفی بهترین بازیکن سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید