وقتی امیلی به جست وجوی عشق می رود

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب امیلی و جست و جو، نوشته ال. ام. مونتگمری، نویسنده داستان آنی شرلی را منتشر نموده و در اختیار علاقه مندان به داستان های پرفراز و نشیب و خواندنی گذاشته است.

وقتی امیلی به جست وجوی عشق می رود

سه رمان امیلی در نیومن، امیلی و صعود و امیلی و جست و جو، داستان امیلی را از کودکی تا ورود به جهانی نویسندگی روایت می نماید و ماجراهای عاشقانه اش را توضیح می دهد.

ال. ام. مونتگمری، نویسنده کتاب امیلی و جست و جو، در کلیفتون واقع در جزیره پرنس ادوارد به جهان آمد. امیلی و جست و جو، نوشته این نویسنده کانادایی است که سارا قدیانی، آن را با زبانی ساده و روان ترجمه نموده است.

مترجم توانسته ارتباط بسیار خوبی با مخاطب خود برقرار کند و این ارتباط، مخاطب را به مطالعه جلدها و داستان های بعدی این نویسنده تشویق می نماید؛ در بخش هایی از این کتاب آمده: ...اما گاهی شور و شادی وجودش را فرا می گرفت؛ وقت هایی که احساس می کرد خلاقیت، چون شعله ای نامیرا در وجودش زبانه می کشد. لحظاتی نادر که احساس می کرد به کمال رسیده و هیچ آرزویی ندارد...

مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب امیلی و جست و جو، نوشته ال. ام. مونتگمری و ترجمه سارا قدیانی را در نوبت اول چاپ در تیراژ 1100نسخه به قیمت 16 هزار تومان روانه بازار کتاب نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 22390

به "وقتی امیلی به جست وجوی عشق می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی امیلی به جست وجوی عشق می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید