انتها خوش یک اتفاق ناخوش؛ روسیاهی به ذغال ماند!

به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- باشگاه پرسپولیس گفت که کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز به نفع پرسپولیس رای داده است.

انتها خوش یک اتفاق ناخوش؛ روسیاهی به ذغال ماند!

به گزارش خبرنگاران، شکایت النصر ساعتی پس از شکست این تیم در مقابل سرخپوشان ایرانی و با اتهام غیرقانونی بودن خریدهای پرسپولیس به دست ای اف سی رسید و مدت های فضای فوتبال ایران را درگیر خود کرد اما پایان کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه ایرانی را در این ماجرا تبرئه کرد. انتشار گراندز حکم ای اف سی نیز نشان می داد که پرسپولیس در این پرونده تخلفی را انجام نداده است. با این حال النصر پرونده را به کمیته استیناف برد تا شانس خود را در دادگاه تجدیدنظر امتحان کند اما امروز تعیین شد که این درخواست نیز بی نتیجه بوده است. حالا احتمالا طبق گفته مدیران باشگاه النصر، آن ها راهی دادگاه عالی ورزش خواهند شد.

کمیته استیناف AFC امروز خاطرنشان کرد شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس ایران رد شده است. ساعتی قبل رأی کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد اعتراض باشگاه النصر عربستان علیه رأی صادره کمیته انضباطی AFC منتشر شد. استیناف خواهی النصر از سوی اعضای این کمیته که جلسه نهایی اش امروز 16 نوامبر 2020 با حضور نمایندگان کشورهای قطر، ویتنام و مالزی برگزار گشت، مورد پذیرش قرار نگرفت و کنفدراسیون به صورت رسمی پرسپولیس را فینالیست آسیا معرفی کرد.

رأیی که حکم به حقانیت پرسپولیس و پیروزی این تیم به عنوان نماینده فوتبال ایران و طرفدارنش در تقابل با رقبای خارجی و بدخواهان داخلی بود. هم سعودی هایی که سعی داشتند با جرزنی شکست در مستطیل سبز را پس بگیرند و هم خبرچین های داخلی که سعی داشتند با ارسال مطالبی از پیش تعیین شده، مانع صعود پرسپولیس به فینال باشگاهی قاره کهن شوند.

طرفداران پرسپولیس این رأی را یک پیروزی عظیم تلقی می نمایند. چرا که نمی توانند فراموش نمایند روزهایی را که می دیدند بعضی هموطن های شان که به تیم دیگری تعلق خاطر داشتند، چطور و چگونه برای محرومیت پرسپولیس کامنت می گذارند و با واژه های انگلیسی دست و پا شکسته به در و دیوار می زنند تا با شکست پرسپولیس در مراجع قضایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مانع حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان شوند.

روزهایی که بعضی طرفداران استقلال در فضای مجازی در پیج های پر تعداد و حتی گروه های چند نفره برای محرومیت پرسپولیس دست به هرکاری می زدند. همان روزهایی که بعضی طرفداران خاص تیم های دیگر هرچه داشتند رو کردند تا در اقدامی هماهنگ نماینده کشورشان را محروم نمایند. آن هم در حالی که حذف پرسپولیس هیچ منفعتی برای آن ها نداشت.

طرفدار پرسپولیس امروز با حکم کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا خود را مقابل تمام حریفان خارجی و باشگاه سعودی و گروهی از طرفداران رقیب برنده دید که برای حذف تیم شان از هیچ تلاشی دست نکشیدند. حالا شاید النصر در ادامه این بازی بی حاصلی که راه انداخته به دادگاه عالی ورزش هم شکایت کند اما تا این شکایت بی فایده آنالیز گردد، پرسپولیس فینال آسیا را برگزار نموده است! پرسپولیس جشن حضورش در فینال آسیا را همان شبی برگزار کرد که النصر را برد و این که امروز طرفداران پرسپولیس دوباره شادی می نمایند، بابت فینالیست شدن در آسیا نیست، بابت شکست خوردن توطئه کسانی است که برای ضربه زدن به پرسپولیس، همدست بیگانه ها شده بودند.

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 68600

به "انتها خوش یک اتفاق ناخوش؛ روسیاهی به ذغال ماند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها خوش یک اتفاق ناخوش؛ روسیاهی به ذغال ماند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید