پوچتینو: برای احتیاط، مسی را از ترکیب بیرون کشیدم، بهتر از لیل بودیم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن در خصوص بیرون کشیدن فوق ستاره آرژانتینی اش از ترکیب تیمش بین دو نیمه، توضیحاتی داد.

پوچتینو: برای احتیاط، مسی را از ترکیب بیرون کشیدم، بهتر از لیل بودیم

به گزارش خبرنگاران، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (جمعه) در اولین دیدار از هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لوشامپیونه فرانسه پیروز شدند در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر یک مدافع عنوان قهرمانی یعنی لیل را شکست دهند و صدرنشینی خود را استحکام ببخشند، پس از این بازی گفت: ما بردیم و روی هم رفته بهتر از لیل بودیم و تردیدی از این بابت نیست. ما باید بهتر بازی کنیم و می خواهیم بازی بهتری از خود به نمایش بگذاریم.

وی اضافه نمود: درست است که عملکرد ما به میزان کافی خوب نیست اما باید از شاگردانم تمجید کنم چون ما به صورت تیمی یک برد دیگر کسب کردیم که این مهم است. روی هم رفته ما نیاز به پیشرفت داریم، اما خوشحالم چون سه امتیاز خیلی مهم به دست آوردیم. همیشه کسب پیروزی و سه امتیاز مهم است، اما کسب پیروزی در بازی های بعدی هم مهم است چون به ما اعتماد به نفس می دهد.

سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن همچنین در خصوص بیرون کشیدن فوق ستاره آرژانتینی اش بین دو نیمه که به نظر دچار آسیب دیدگی جزیی شده، گفت: باید صبر کنیم ببینیم شرایط مسی چطور است. ما با دکتر صحبت کردیم و تنها برای احتیاط لیونل را از ترکیب بیرون کشیدیم. او نمی توانست به بازی ادامه دهد اما مشکل بزرگی نیست. لئو برای بازی بعدی در اختیارمان خواهد بود.

پوچتینو در مواجهه با این پرسش که آیا استفاده از مهاجم نوکی همچون مائورو ایکاردی برای تیم تان مناسب تر نیست؟، خاطرنشان کرد: من فکر نمی کنم که در نیمه اول از این بابت مسئله ای داشتیم. مسئله این بود که لیل شناخت خوبی از ما داشت. ما به میزان کافی در تغذیه مهاجمان خوب عمل نکردیم و بازی را به خوبی در کنترل نداشتیم، اما فکر نمی کنم که یک بازیکن یا یک پست خاص باعث تغییر همه چیز شود.

پاری سن ژرمن که با این برد 31 امتیازی شد و همچنان صدرنشین لوشامپیونه است، حالا باید خود را آماده بازی چهارشنبه با لایپزیگ در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 100705

به "پوچتینو: برای احتیاط، مسی را از ترکیب بیرون کشیدم، بهتر از لیل بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: برای احتیاط، مسی را از ترکیب بیرون کشیدم، بهتر از لیل بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید