پیشنهادهای مسافرت برای ماه دسامبر

به گزارش مهسان بلاگ، بهترین جلوه­ های زمستان را در ماه دسامبر می توانید ببینید. برف، جشن­ های خیابانی، و نوشیدنی هایی که شما را گرم می کند. برخی از بهترین بازارهای مخصوص تعطیلات در اروپا در پراگ زیبا یافت می شود، که مسلما یکی از بهترین مکان­ های دنیا برای گذراندن کریسمس است. در اسکاتلند، ادینبورگ فصل را با هوگمونی ، یک جشن سه روزه از اجراهای موسیقی، غذا و البته آتش بازی جشن می گیرند. در عین حال، شهر کبک، در این فصل عاشقانه است: شما می توانید زوج­ هایی را بیابید که سوار بر کالاسکه به سمت کافه های کم نور برای صرف شکلات داغ می فرایند.

پیشنهادهای مسافرت برای ماه دسامبر

کبک، کانادا

کسی نمی تواند رمانتیک بودن شهر کبک را در زمستان انکار کند. داخل دیوارهای شهر کالاسکه هایی که با اسب در خیابان های قدیمی شهر حرکت می کنند، کافی شاپ های کم نوری که با زوج های عاشق در حال گفتگو پر شده اند، پلس دوویل درهایش را برای اسکیت روی یخ باز می کند و ساختمان قلعه مانند فرمونت لوشاتو فرانتنس از بالا به همه را تماشا می کند. شما می توانید از بارش برف هنگام قدم زدن در طول رودخانه سنت لورنس، یا از یک اتاق در لوموناستر دآگوستین، یک هتل و آبگرم نو جایی که استراحت یک معنای کاملا نو پیدا می کند، لذت ببرید.

سیمریپ، کامبوج

دسامبر ماه خشکی برای سیمریپ است، جایی که بازدید کنندگان می توانند از آسمان بدون ابر و دمای هوای عالی لذت ببرند. هوایی که برای تورهای پیاده روی در انگکور وات یا پرسه زنی در خیابان ها بسیار مناسب است. سیمریپ این فصل از سال بسیار شلوغ است پس مسافرت خود را زود رزرو کنید، مخصوصا اگر می خواهید در بهترین هتل های کامبوج مانند فام بیاتانگ اقامت داشته باشید. 45 ویلای مجلل با حمام و شلتوک برنجی که در آن آویخته شده است، به همراه استخرهای آبگرمی که متخصص ماساژ با شیر نارگیل هستند.

ادینبورگ، اسکاتلند

سنت و مدرنیسم در مرکز فرهنگی اسکاتلند، ادینبورگ در هم تنیده است. محل کوچه های تنگ قرون وسطایی، معماری جرجی و قلعه تاریخی ادینبورگ، همراه مجلس اسکاتلندی مدرن و رستوران هایی رو به آینده باعث پیچ خوردن کهنه و نو در ادینبورگ شده است. حدود 150،000 نفر در این دسامبر برای هوگمونی، جشن پایان سال که با سه روز کنسرت، آتش بازی و مرنام مختلف برگزار می شود، به این شهر سرازیر می شوند. خانه اینورلیس را از دست ندهید، که به نام گالری هنری و نمایشگاه برای کتاب و نقاشی هم از آن استفاده می شود. ژلاتوها و بستنی های کافی شاپ مریز میلک هنوز مردم را در ماه های زمستان به اینجا می کشد. جاذبه های گردشگری نروژ

جکسون هول، وایومینگ

تیتون محدوده وایومینگ محل ماجراجویی در فضای باز است، پیاده روی، اردو زدن، بازیهای زمستانی، اسکی و اسنوبرد. جکسون هول برای هتل های لوکس خود -ازجمله هتل چهار فصل و هتل ترا- و نزدیکی آن به بهترین شیب های اسکی استان، معروف است. برای یک تجربه اسکی فوق العاده به پارک ملی گرند تتون بروید، جایی که مسیرها به دامنه ها و گودال ها می رسند و هر کجا که نگاه می کنید منظره ای از قله های کوه ها در اطراف خود می بینید.

ناسائو، باهاما

اگر در پی عوض کردن آب و هوای سرد دسامبر با هوای خنک ساحل هستید، به هیچ جایی بهتر از باهاما نمی توانید فکر کنید. به لطف جزیره دلفین و معبد معروف مایاها و با سرسره آبی 60 پایی، آتلانتیس مکان مورد علاقه خانواده هاست. در دسامبر جشنواره جانکانو در ناسائو با نمایش های خیابانی، ترکیبی از موسیقی و لباس های رنگارنگ برگزار می شود. بازدیدکنندگان از روز باکسینگ سال نو (26 دسامبر) وارد شهر می شوند. محل اقامت کلوپ اقیانوس یکتا در جزیره پردایز است، وحالا در یک استخر بی نهایت آرام کنار اقیانوس سال نو را جشن بگیرید.

پراگ، جمهوری چک

کجا می تواند در فصل زمستان جادویی تر از پراگ باشد؟ با خیابان های تاریخی، معماری باروک و گوتیک، کلیساهای بلند و فروشگاه های طبقاتی برای تعطیلات، شکی نیست که پراگ یکی از بهترین مکان ها برای گذراندن کریسمس است. در میان کارهای زیادی که می شود در پراگ انجام داد، ممکن است تور پیاده روی در قلعه پراگ، قدم زدن روی پل معروف چارلز، یا شام دو نفره در کاخ لوبکویچ با موسیقی موتزارت را در نظر بگیرید. زندگی در چک

پارک ملی اورگلیدس، فلوریدا

با توجه به خسارات طوفان ایرما، بازدیدکنندگان باید آگاه باشند بسیاری از منطقه ها پارک ممکن است بسته باشند. قبل از سفر به پارک ملی اورگلیدس با خدمات پارک تماس بگیرید.

دسامبر یکی از بهترین زمانها برای بازدید از اورگلیدس در فلوریدای جنوبی است.در این ماه بارندگی کم است و این به آن معنا است که حیات وحش را در نقاط پیش بینی شده می توان یافت -بهترین زمان برای یافتن گونه های گریز پا مانند پلنگ فلوریدا یا تمساح آمریکایی این منطقه. تفرجگاه ساحلی فلامینگو،که تمام سال باز است، قایق های کوچک و قایق پارویی اسکیمویی به همراه دوربین چشمی برای کسانی که می خواهند خودشان نگاهی به اطراف بیندازند، اجاره می دهد. به همین ترتیب، کاپیتان تورهای پارک ملی اورگلیس می توانند شما را راهنمایی کنند، و پرندگانی که در آب هستند و سایر نقاط مجذوب کننده را در حالی که در جنگل های ماندابی و مرداب ها حرکت می کنید به شما نشان دهند.

جزیره بزرگ، هاوایی

پرندگان مهاجر در دسامبر به هاوایی کوچ می کنند، و این به معنای شلوغ شدن منطقه در این ماه است. اما جزیره بزرگ با جمعیت کمتری روبرو می شود، نیاز به یادآوری نیست که بارندگی کمتر جزیره را به مکان فوق العاده ای برای موج سواری (موج ها در این زمان از سال بلندترین ارتفاع را دارند) و یا تماشای وال های گوژپشت که دور از ساحل گاهی از آب بیرون می پرند (دسامبر نشانه شروع فصل مهاجرت است) تبدیل می کند. برای یک تجربه داغ تر به آتشفشان های پارک ملی هاوایی که اصلا شبیه نمونه های آمریکایی نیستند بروید: بازدیدکنندگان می توانند گدازه های مذاب را که از آتشفشان کیلووایا فوران می کند مشاهده کنند.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 93524

به "پیشنهادهای مسافرت برای ماه دسامبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهادهای مسافرت برای ماه دسامبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید