چرا کردستان هنوز در شرایط قرمز است

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/کردستان معاون امور بهداشتی دانشگاهعلوم پزشکی استان کردستان گفت: در بعضی از شهرستان ها متاسفانه مردم رغبتی به واکسیناسیون ندارند و همراه با این موضوع، رعایت پروتکل ها هم کاهش یافته و این عوامل موجب ادامه دار شد پیک پنجم کرونا در کردستان شده است.

چرا کردستان هنوز در شرایط قرمز است

ابراهیم قادری در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام اینکه تا کنون بیش از یک میلیون دز واکسن به مردم استان تزریق شده است اظهار کرد: در مرحله اول 700 هزار دز و در مرحله دوم هم 317 هزار دز واکسن در استان تزریق شده است.

وی این اندازه واکسیناسیون را برای سطح استان کردستان ناکافی ذکر کرد و اضافه نمود: پوشش واکسیناسیون در استان باید فزایش یابد و مردم هم استقبال بیشتری داشته باشند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، واکسن های موجود را بدون خطر توصیف کرد و ادامه داد: تزریق این واکسن ها می تواند مردم را نجات دهد.

وی عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را دلیل اصلی تداوم شرایط قرمز کرونا در استان کردستان اظهار داشت و اضافه نمود: پیک پنجم با فاصله 5 هفته ای از سایر استان های کشور در استان کردستان آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد.

به گفته قادری، در بعضی از شهرستان ها متاسفانه مردم رغبتی به واکسیناسیون ندارند و همراه با این موضوع، رعایت پروتکل ها هم کاهش یافته است و این عوامل موجب ادامه دار شد پیک پنجم کرونا در کردستان شده است.

وی اندازه مرگ و میر را به نسبت شیوع پیک پنجم کم اظهار داشت و یادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 98047

به "چرا کردستان هنوز در شرایط قرمز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا کردستان هنوز در شرایط قرمز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید