چگونه به صورت رایگان به تایلند سفر کنیم

به گزارش مهسان بلاگ، با توجه به آتمسفر ارز مسافرتی این روزها و موقعیت آژانس های گردشگری، که گاهی ممکن است از گوشه و کنار و آگاهانیدن جملاتی همچون تور تایلند رایگان یا تورهای بیرونی رایگان، تورهای نازل و گران قیمت و … به گوشتان زده باشد. با شرایطی که دلار و یورو این روزها در فارس عوعو سپری می نماید، هر مسافری برای اخذ ارز مسافرتی باید مدارک مورد نظر سفر خود را ارائه دهد تا در واپسین و ابتدا به او ارز مسافرتی تعلق گیرد. اما این درون مایه این روزها مایه ای برای سوءاستفاده افرادی شده که در این میان مسافران آگاه و نابینا را شکار می نمایند. در ادامه در مطلب آشنایی با تایلند در خصوص چگونه به صورت رایگان به تایلند سفر کنیم بیشتر صحبت کنیم.

چگونه به صورت رایگان به تایلند سفر کنیم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

با مجله همراه باشید و از خود بپرسید آیا تور تایلند رایگان و یا حالا هر تور رایگانی به دیگر نقاط جهان می تواند خردپسند باشد؟ به نظر شما فروش تورهای دسته جمعی و انفرادی بلاعوض :صفت بی مزد چه نفعی برای آن خریدار ها خواهد داشت؟ و آیا کسی بدون در نظر قبض نفع اقتصادی خود، تور تایلند را بلاعوض :صفت بی مزد به عده کثیری می فروشد؟

قوانین جدید برای اخذ ارز مسافرتی

تفاوت قیمت میان ارز مسافرتی و ارز آزاد باعث آفریدن راندها و مافیایی در بازارگه تماشا این روزها شده است که بسیاری از کسان نا مطلع را در دام کسان منفعت طلب می اندازد. رییس سندیکا دفاتر کارها خدمت گزاری ها مسافرت آسمانی و سیروسفر ایران، آقای حرمت الله رفیعی در مصاحبه خود با به مضمون تورهای کم بها قیمت، تور رایگان تایلند، خرید ارز مسافرتی و … ایما کرد و این گونه روشنگری داد:

متاسفانه در حال حاضر این آلت وجود دارد و همان دوستانی که بدون کارشناسی و جویا شدن نظر ما قانون ها را مستجاب نموده اند، مسبب این جو هستند. بعضی کسان مسافرانی را که غالبا اهل روستاها بوده و تا به حال به کشور خارجی و درونی نرفته اند، پیدا نموده و آنها را به هتل های دو و سه ستاره خارج از شهر در کشور بیرونی می برند و یک هفته آنجا نگه می دارند و به آنها می گویند که به صورت مجانی به سفر آمده اند. در صورتی که مابه التفاوت ارز مسافری آنها 4 تا 5 میلیون می گردد؛ اما تمام بورس آنها بیشتر از 2 تا 2.5 میلیون نیست. به این صورت این اشخاص به سود خوبی دست پیدا می نمایند اما اینکه چه کسانی هستند؛ تعیین نیست!

تور تایلند

وی در دوام به شیوه قدیم نفع جویی در تور تایلند مفتی و غیررایگان و در کل تورهای اندرونی ظاهری و باطنی بیگانه مفتی و غیررایگان تمثیل کرد و گفت:در جدید مسافرانِ چمدانی داشتیم که اصطلاحا به آنها چترباز می گفتند که تا جهت دبی می رفتند و با اتیان بار، از آنها سواستفاده می شد. این هم مدل دیگر بورس بازی است که به وسیله بردن مسافری که اصلا از آن سفر چیزی نمی داند و بهره ای هم نمی برد، یورو و دلارها را جمع می نمایند.

در واقع وجود تبلیغات تورهای مفتی و غیررایگان آمخته تور تایلند رایگان یا تور ژاپن رایگان در این روزها به دلیل عملکرد و چراغانی گذاری افرادی است که ارز 300 دلاری را به 500 و 1000 یورو افزایش داده اند. آقای حرمت الله رفیعی در این خصوص این گونه بقا داد:

اگر شما مافیای صنف های دیگر را پیدا کردید؛ مافیای این صنف را هم می توانید پیدا کنید. اینکه در حال حاضر چه کسانی توانستند تا اواسط مرداد بلیت بعضی خواسته ها را ببندند و چنین وضعیتی را آفریدن نمایند؛ تعیین نیست!

در صریح این نفوس دلال هایی هستند که با ایرلاین ها دلبستگی دارند. اگر توجه کنیم؛ می بینیم در بعضی جهتها به جز یک ایرلاین خارجی و دو سه ایرلاین خارجی، ایرلاین دیگری تلاش جستجو ندارد و با توجه به اینکه مثلا برای هواپیمایی ترکیش صرف نمی کند که از این موضع و آنجا نقب رهرو را به استانبول ببرد و از استانبول مکرر به مالزی ببرد، می توان به این ذریه رسید که دو ایرلاین خود ما این کار را اجرا می دهند. همان هایی که تا چند وقت پیش می آمدند و به دفاتر خواهش می کردند که بیایید و ما به شما گروه می دهیم.

اما در حال حاضر اگر یک بلیت از آنها بخواهیم وجود ندارد و بسته شده است. بنده دفاتر را از این مضمون مبرا می دانم چراکه وقتی من، با وجود اینکه رییس صنف و آژانس دار دیرینه هستم؛ نمی توانم برای خودم بلیت تهیه کنم، قطعا دفاتر دیگر هم به سختی در حال کار کردن در این راسته هستند و نمی توانند در این جهتهای خاص حداقل تا 15 مرداد بلیتی تهیه نمایند. به همین دلیل مطمئنم که حتی یکی از این دفاتر هم به این کار رو نیاورده اند.

تور رایگان

بر طبق صحبت های ما و تبلیغات این روزها راجع به تور رایگان تایلند یا تور ژاپن مجانی و درکل هر تور رایگان دیگری باید بی ترس بود که یک جای کار می لنگد و اگر با چنین تبلیغاتی جلوه گر شدید، بدانید که با کارگزاری خبرگزاری هایی روبرو هستید که ارز مسافرتی شما را به جایتان ستاندن و در بازارگه آزاد به فروش می رسانند. و گرنه هیچ کارگزاری خبرگزاری مسافرتی بر ضد فواید اقتصادی خود عمل نمی کند. شما نه در محک ای شرکت نموده اید که تور تایلند بلاعوض :صفت بی مزد آبزا رسا شوید و نه تنها یک نفر هستید که تورهای مفتی و غیررایگان اندرونی ظاهری و باطنی بیگانه به او داده شده است. آقای حرمت الله رفیعی در بخشی از صحبت هایش راجع به توصیه نمایندگی عامل ها به بانک مرکزی راجع به ارز مسافرتی توضیحاتی نمایش داد و نشانی کرد:

منبع: ای تایلند
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15681

به "چگونه به صورت رایگان به تایلند سفر کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه به صورت رایگان به تایلند سفر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید