کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، نخستین دوره رقابتهای لیگ جهانی کاراته از فردا آدینه در شهر استانبول با حضور 583 کاراته کا از 72 کشور شروع می گردد. آئین قرعه کشی این رقابتها عصر امروز در هتل WOW برگزار گردید و طی آن کاراته کاهای کشورمان رقبای خود را شناختند.

کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند

بر همین اساس فاطمه صادقی در کاتای انفرادی با رقبایی از اسپانیا، روسیه، ترکیه، اسپانیا، اسلواکی، تایلند و ایتالیا همگروه است. در همین بخش نگین باقری با کاتاروهایی از ترکیه، ایتالیا، اسپانیا، اسلواکی، مصر، جمهوری چک، کلمبیا، سوئیس و اسپانیا در گروه سه پیکار می نماید، در گروه چهارم نیز مس ها افسانه با اسپانیا، ترکیه، اسلواکی، مونته نگرو، اتریش، ایتالیا، روسیه و اسپانیا همگروه است. 50 کاتارو در بخش انفرادی بانوان پیکار می نمایند..

در وزن 50- کیلوگرم که 36 کاراته کا حضور دارند سارا بهمن یار دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده روسیه و بلغارستان مبارزه می نماید. طراوت خاکسار در وزن 55- کیلوگرم که 49 کاراته کا پیکار می نمایند، دور نخست هانا کوکلوا از اسلواکی را پیش رو دارد و سپس با یکی از کاراته کاهای مقدونیه، بلغارستان یا اسپانیا مبارزه خواهد نمود.

در وزن 61- کیلوگرم 51 کاراته کا از جمله دو نماینده از ایران رقابت خواهند کرد که رزیتا علیپور ابتدا با جایسا ریستیک از اسلوونی مبارزه خواهد نمود و سپس یکی از کاراته کاهای کرواسی، روسیه یا اکراین را پیش رو دارد. در همین وزن شیما آل سعدی ابتدا فاطیما نازینن از ترکیه را پیش رو دارد و در ادامه به مصاف سیلوا هیرت از سوئیس می رود.

در بخش مردان و در کاتای انفرادی که 34 کاتارو به روی تاتامی خواهند رفت، ابوالفضل شهرجردی در گروه چهارم با کاتاروهایی از اسلواکی، مجارستان، ترکیه، آمریکا، رومانی و اسپانیا همگروه است.

در کومیته انفرادی و در وزن 67- کیلوگرم امیر مهدیزاده در مبارزه نخست با جی وان لی از کره جنوبی مبارزه می نماید و سپس دانیل دانلیف از روسیه را پیش رو خواهد داشت. در همین وزن امیرضا میرزایی دور نخست به ملاقات یوانی دایشلونکو از اکراین می رود و در صورت فزونی به مصاف دایود خوان از آلمان خواهد رفت. در این وزن 58 کاراته کا رقابت خواهند کرد.

بهمن عسگری مرد المپیکی کاراته ایران در وزن 75- کیلوگرم که 62 کاراته کا ثبت نام نموده اند، ابتدا یوسف الامانی نماینده قطر را پیش رو خواهد داشت و سپس به مصاف یکی از کاراته کاهای اردن، روسیه یا کرواسی خواهد رفت. علی اصغر آسیا دیگر نماینده ایران در این وزن در مبارزه نخست با کاریل کازنتکو از روسیه پیکار می نماید و در ادامه به ملاقات هنری ویکوا از گرجستان می رود.

ذبیح الله پورشیب سرگروه تیم ملی کشورمان در وزن 84- کیلوگرم ابتدا باید با دانیل جورجی از مجارستان مبارزه کند و سپس به ملاقات یکی از کاراته کاهای بلژیک، روسیه یا اردن می رود. در این وزن 50 کاراته کا حضور دارند.

در وزن 84+ کیلوگرم که 47 کاراته کا حضور دارند، سجاد گنج زاده ابتدا به مصاف طارق محمود از مصر می رود و سپس با ملاقات برنده مجارستان و بلژیک خواهد رفت.

در کاتای تیمی که 13 تیم ثبت نام نموده اند تیم ایران با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فراز مهر در گروه دوم با تیم های اکراین، اسپانیا و دو تیم از ترکیه همگروه است.

طبق برنامه فردا آدینه 22 اسفندماه در روز نخست رقابتهای اوزان 60-، 67 و 75- کیلوگرم مردان، 50- و 55- کیلوگرم زنان، کاتای انفرادی زنان و کاتای تیمی مردان برگزار خواهد شد. که از ایران امیرمهدی زاده، امیررضا میرزایی، بهمن عسگری، طراوت خاکسار، سارا بهمن یار، نگین باقری، فاطمه صادقی، مهاس افسانه و کاتای تیمی مردان (شهرجردی، زند و فراز مهر) به ملاقات رقبای خود می فرایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 81469

به "کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید