کارگردان انگل در مستر کلاس جشنواره کن چه گفت، توضیحات بونگ جون هو درباره پروژه های آینده اش

به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- کارگردان کره ای برنده جایزه اسکار با برگزاری یک مستر کلاس در جشنواره فیلم کن درباره برنامه های آینده اش حرف زد.

کارگردان انگل در مستر کلاس جشنواره کن چه گفت، توضیحات بونگ جون هو درباره پروژه های آینده اش

به گزارش خبرنگاران و به نقل از این دی وایر، بونگ جون هو سازنده انگل در مستر کلاسی که در جشنواره فیلم کن برگزار کرد گفت نخستین فیلم انیمیشن وی با الهام از یک کتاب علمی فرانسوی در مورد موجودات دریایی ساخته می شود.

وی که دو سال پیش و در آخرین دوره برگزاری جشنواره کن پیش از شیوع کرونا پیروز به کسب نخل طلای کن برای فیلم انگل شده بیشتر دوران قرنطینه را در حالی سپری کرد که با آدام مک کی کارگردان آمریکایی در حال نوشتن نسخه اقتباسی از فیلم انگل برای ساخت یک سریال تلویزیونی بود.

مک کی بهار امسال ساخته شدن این سریال را تایید و تاکید کرده بود که این سریال بازسازی فیلم انگل نیست بلکه داستانی تازه را در همان دنیا روایت می کند.

بونگ جون هو در جشنواره کن گفت: انگل فیلمی در مورد خانواده های فقیر و ثروتمند است، و این مسئله ای است که همه جا وجود دارد. امیدوارم سریال انگل اثری نبوغ آمیز باشد. با آدام مک کی کار کرده ام و او در حال نوشتن سناریو و در آوردن شخصیت هاست. پس از آماده شدن سناریو سریال در آمریکا ساخته می شود.

بونگ در ادامه به درک شدن این موضوع در هر جا اشاره کرد و گفت: موضوع فیلم همچنان در فرانسه و هر جای دیگر قابل درک است. خیلی ها دوست دارند ثروتمند باشند ولی فکر می کنم همه از فقیر شدن می ترسند. ساخت این سریال اقتباسی برای اچ بی او انجام می شود و یک کمدی سیاه خواهد بود. برای نوشتن سناریو با آدام مک کی همکاری می کنم اما به نام تهیه کننده در این پروژه حضور دارم.

وی همچنین اضافه نمود انتظار نداشت انگل در سراسر دنیا مورد توجه واقع شود. این در حالی است که فیلم پس از کسب نخل طلای کن به اولین فیلم غیرانگلیسی زبان اسکار بدل شد که پیروز شد نام بهترین فیلم را هم از آن خود کند.

سازنده انگل اضافه نمود پس از ساخت این فیلم تغییر نکرده و گفت: نگاهی به من بیندازید، من همانی هستم که بودم.

این کارگردان کره ای همچنین درباره انیمیشن بلندی که قصد ساختش را دارد صحبت کرد و گفت از سال 2018 داشت فیلمنامه آن را می نوشت و ژانویه 2021 فیلمنامه را کامل کرد. وی اضافه نمود این فیلم را با الهام از یک کتاب علمی فرانسوی می سازد که همسرش خریده بود و به خانه آورده بود. وی با تمجید از تصاویری که از مخلوقات دریایی در این کتاب دیده گفت همان موجب شد تا به ساخت این انیمیشن فکر کند.

بونگ گفت این کتاب نوشته کلر نوویان است و خیلی دلش می خواهد وارد دنیای انیمیشن شود.

به گفته بونگ این پروژه پس از ساخت فیلم بعدی اش ساخته می شود و اکنون تیم جلوه های ویژه وی دارند روی این موضوع کار می کنند و این انیمیشن باید سال 2025 یا 2026 آماده باشد.

canadaro.ir: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 92582

به "کارگردان انگل در مستر کلاس جشنواره کن چه گفت، توضیحات بونگ جون هو درباره پروژه های آینده اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان انگل در مستر کلاس جشنواره کن چه گفت، توضیحات بونگ جون هو درباره پروژه های آینده اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید