کالدرون: بیرانوند فعلا به استراحت بپردازد

به گزارش مهسان بلاگ، کالدرون از افشین پیروانی خواست به بیرانوند بگوید فعلا به استراحت بپردازد و با آغاز تمرینات در نیم فصل دوم، در محل تمرین پرسپولیس حاضر گردد.

کالدرون: بیرانوند فعلا به استراحت بپردازد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون درباره شرایط علیرضا بیرانوند اظهار کرد: بیرانوند گلر شماره یک ما و تیم ملی است. قبلا هم گفتم روی او از آغاز نیم فصل دوم حساب نموده ام و الان هم همان را می گویم. چون بیرانوند در بازی با نساجی هم بازی نمی کند تصمیم گرفتم او استراحت کند و با آغاز تمرینات نیم فصل دوم به جمع ما ملحق گردد.

کالدرون توضیح داد: این بردها را هم به طرفداران تبریک می گویم و امیدوارم همواره دل شان شاد باشد. بیرانوند را مثل پسر خودم دوست دارم و او از ژانویه و آغاز مجدد تمرینات با تمرکز و هدف بالا کنار ما خواهید بود و خواهید دید که علی هیچ گاه در جنین شرایطی نبوده و در بهترین شرایط فوتبال خود خواهد بود. من بهترین ها را برای بیرانوند می خواهم و هر تصمیمی اگر من و کادر فنی می گیریم به همین دلیل است.

به گزارش خبرنگاران، در همین رابطه کالدرون از افشین پیروانی خواست تا به بیرانوند بگوید فعلا به استراحت بپردازد و با آغاز تمرینات در نیم فصل دوم، در محل تمرین پرسپولیس حاضر گردد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30955

به "کالدرون: بیرانوند فعلا به استراحت بپردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون: بیرانوند فعلا به استراحت بپردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید