کاهش غرامت از 7 میلیارد به 3، 5 میلیارد تومان، رأی کمیته مشخص شرایط به سود آبی پوشان و فکری

به گزارش مهسان بلاگ، باشگاه نساجی برای صدور رضایتنامه محمود فکری 7 میلیارد تومان خواسته بود که این مبلغ مورد تأیید باشگاه استقلال قرار نگرفت و به همین خاطر باشگاه نساجی از محمود فکری به کمیته مشخص شرایط شکایت کرد.

کاهش غرامت از 7 میلیارد به 3، 5 میلیارد تومان، رأی کمیته مشخص شرایط به سود آبی پوشان و فکری

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران،باشگاه نساجی از محمود فکری به کمیته مشخص شرایط شکایت نموده است. این مربی در حالی قرارداد خود را با تیم نساجی فسخ و تصمیم به حضور در تیم آبی گرفت که یک فصل دیگر با نساجی قرارداد داشت. این مربی پیش از این هم در حالی که با تیم خوشه طلایی قرارداد داشت، همین کار را تکرار و سر از تیم نساجی درآورد اما از بخت خوب او خوشه طلایی از محمود فکری و باشگاه نساجی بابت این قرارداد شکایت نکرد. حجت نظری یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد شکایت باشگاه نساجی گفت: ما برای آرامش باشگاه استقلال هر کاری در توان مان باشد انجام خواهیم داد.

در کوشش هستیم تا با باشگاه نساجی تعامل داشته باشیم. ما کادر فنی پرکوشش و کم توقعی داریم و باید کوشش کنیم تا دغدغه های آنها را رفع کنیم. فکر می کنم طرفداران سال جاری تیمی را ببینند که در سال های قبل توقعش را داشتند.

باشگاه نساجی برای صدور رضایتنامه محمود فکری 7 میلیارد تومان خواسته بود که این مبلغ مورد تأیید باشگاه استقلال قرار نگرفت و به همین خاطر باشگاه نساجی از محمود فکری به کمیته مشخص شرایط شکایت کرد. براساس بندهای موجود در قرارداد محمود فکری باید 5 برابر قراردادش با نساجی را به عنوان غرامت به این تیم مازنی پرداخت کند. یعنی 3/5 میلیارد تومان. حالا اگر در این پرونده رأی به سود نساجی صادر گردد فکری فقط 3/5 میلیارد تومان پرداخت خواهد نمود. باشگاه نساجی البته از حنیف عمران زاده هم شکایت نموده ؛ دستیار محمود فکری که مبلغ غرامت این مربی 750 میلیون تومان است. صمد مرفاوی در حالی تصمیم به حضور در تیم آبی گرفت که هنوز قرارداد خود را با تیم نساجی نهایی ننموده بود. جالب اینکه به تازگی فیفا استقلال را به خاطر قرارداد استراماچونی محروم نموده و این باشگاه باید بیش از 1/3 میلیون یورو به مربی ایتالیایی پرداخت کند. گفته می گردد غرامت استراماچونی نزدیک به 45 میلیارد تومان است. این اخبار شایعه فروش بازیکن از استقلال را قوت بخشید اما حجت نظری یکی از اعضای هیئت مدیره در این باره گفته است: برای پرداخت مبلغ جریمه پرونده استراماچونی بازیکنی را نخواهیم فروخت.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 68191

به "کاهش غرامت از 7 میلیارد به 3، 5 میلیارد تومان، رأی کمیته مشخص شرایط به سود آبی پوشان و فکری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش غرامت از 7 میلیارد به 3، 5 میلیارد تومان، رأی کمیته مشخص شرایط به سود آبی پوشان و فکری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید