کرانچار: همه ما که سرمربی تیم های ملی هستیم باید دست به هر اقدامی بزنیم تا منافع تیم ملی بزرگسالان حفظ گردد

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم فوتبال امید گفت: آنچه که برای ما حائز اهمیت است که از کسب نتیجه در اندونزی چشم پوشی نکنیم، در کنارش هم تجربیات مهمی از این مسابقات برای المپیک کسب کنیم.

کرانچار: همه ما که سرمربی تیم های ملی هستیم باید دست به هر اقدامی بزنیم تا منافع تیم ملی بزرگسالان حفظ گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، زلاتکو کرانچار در حاشیه مراسم بدرقه تیم فوتبال امید به بازی های آسیایی 2018 گفت: باید عرض کنم در خلال یک ماه گذشته 2 مسابقه بین المللی با عراق داشتیم و نتایجی که گرفتیم مطمئن هستم که یک گروه با استعداد را توانستیم گرد هم بیاوریم و نوید بازی های خوبی برای ما می دهد. آنچه که برای ما حائز اهمیت است که از کسب نتیجه چشم پوشی نکنیم، در کنارش هم تجربیات مهمی از این مسابقات برای المپیک کسب کنیم.

وی درباره تیم های هم گروه تیم امید در بازی های آسیایی گفت: عربستان سعودی که در این رده سنی زبانزد است. فقط عربستان مطرح نیست، کره جنوبی، کره شمالی، ژاپن و عراق تیم های سرسختی هستند. در 10 روز آینده که پیش رو داریم ما باید اطلاعات خوبی از عربستان و کره شمالی به دست بیاوریم چون به فاصله 48 ساعت با این دو تیم مسابقه داریم.

کرانچار درباره غیبت شاهرودی در مراسم بدرقه تیم امید مطرح کرد: آن طور که اطلاع دارم یکی از بستگان شاهرودی مریض بود و نتوانست در مراسم شرکت کند ولی قطعا فردا همراه ما خواهد بود.

سرمربی تیم امید کشورمان درباره همکاری تیم امید با تیم بزرگسالان توضیح داد: به نظر من همه ما که سرمربی تیم های ملی هستیم باید دست به هر اقدامی بزنیم تا منافع تیم ملی بزرگسالان حفظ گردد. بازی های آسیایی و مقدماتی المپیک توکیو به ما یک مسئولیتی داده و این امکان را فراهم نموده که گزینشی بین بازیکنان جوان انجام دهیم و بتوانیم نتیجه بگیریم بویژه در مسابقات المپیک. امیدوارم این جوانان در آینده به تیم بزرگسالان اضافه شوند. سرمربی تیم ملی بزرگسالان و سرمربی تیم امید و جوانان و نوجوان همه باید با هم همکاری نمایند. من هم انتظار دارم که این همکاری انجام گردد و هیچ دلیلی وجود ندارد که این همکاری نباشد چون منافع تیم ملی ایران مطرح است.

وی درباره همدلی میان بازیکنان تیم امید اظهار داشت: بازیکنان تیم ما بسیار بااستعداد هستند و 90 درصد بازیکنان ما بخشی از باشگاه های لیگ برتر هستند و برخی هایشان مسابقات متعددی بازی کردند. آنچه که بیش از همه به من قدرت می دهد این است که 90 درصد این بازیکنان در جام جهانی زیر 20 سال حضور داشتند و الان این امکان وجود دارد که توانایی هایشان را در مسابقات آسیایی نشان دهند. تیم ما اتحاد دارد و جو و رفاقت خوبی بین بازیکنان وجود دارد. جوانان ما صاحب شخصیت هستند و این مهمترین مسئله برای ما است. ما این امید را داریم که تا شروع مسابقات آسیایی اصلاحاتی انجام دهیم تا شرایط بهتری داشته باشیم.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 26512

به "کرانچار: همه ما که سرمربی تیم های ملی هستیم باید دست به هر اقدامی بزنیم تا منافع تیم ملی بزرگسالان حفظ گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرانچار: همه ما که سرمربی تیم های ملی هستیم باید دست به هر اقدامی بزنیم تا منافع تیم ملی بزرگسالان حفظ گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید