کسب 3برنز و یک نقره توسط پسران پینگ پنگ باز در بازی های پاراآسیایی

به گزارش مهسان بلاگ، در پایان رقابت های انفرادی تنیس روی میز پسران در سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان، پینگ پنگ بازان ایران با کسب 3 مدال برنز و یک نقره به کار خود پایان دادند.

کسب 3برنز و یک نقره توسط پسران پینگ پنگ باز در بازی های پاراآسیایی

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خبرنگاران از امارات، در سومین روز از بازیهای پاراآسیایی جوانان در رشته تنیس روی میز، پسران پینگ پنگ باز در بخش انفرادی پیروز به کسب 3مدال برنز و یک نقره شدند.

در این رقابت ها، امید ذوالفقاری در کلاس 10 و در مرحله نیمه نهایی برابر حریفی از مالزی به رقابت پرداخت و با نتیجه 3بر 2 دیدار را واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت، مهدی هاتفی در کلاس 9 در مرحله یک چهارم 3بر صفر سنگاپور را شکست داد ولی در نیمه نهایی با نتیحه 3بر صفر مغلوب اندونزی شد و به مدال برنز رسید.

علی اردوان با نتیجه 3بر یک دیدار را به اندونزی واگذار کرد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند. همچنین امیرحسین حسینی پور در کلاس 8 با نتیجه 3 بر صفر عراق را برد اما در مرحله نیمه نهایی دیدار را با نتیجه 3بر صفر به حریفی از ژاپن واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.

مهرداد محمدپور در کلاس 3 دیگر پینگ پنگ باز کشورمان در مرحله نیمه نهایی 3بر 2 عراق را شکست داد و در فینال برابر پینگ پنگ بازی از کشور تایلند قرار گرفت و با نتیجه 3بر صفر دیدار را واگذار کرد و به مدال نقره انفرادی دست یافت.

این رقابت ها در بخش تیمی دختران و پسران ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28794

به "کسب 3برنز و یک نقره توسط پسران پینگ پنگ باز در بازی های پاراآسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب 3برنز و یک نقره توسط پسران پینگ پنگ باز در بازی های پاراآسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید