کنایه شجاع خلیل زاده به کارلوس کی روش، واکنش به احتمال قطع همکاری با اسکوچیچ

به گزارش مهسان بلاگ، شجاع خلیل زاده مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: قرعه نباید مهم باشد و تیم های دیگر باید از همگروهی با ما بترسند.

کنایه شجاع خلیل زاده به کارلوس کی روش، واکنش به احتمال قطع همکاری با اسکوچیچ

به گروه ورزشی خبرنگاران، شجاع خلیل زاده در خصوص چهار بازی پرفشار تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی گفت: خداراشکر توانستیم مردم را در این اوضاع راضی کنیم. شرایط خیلی سخت بود. همه می دانند میزبانی با رفتاری که بحرینی ها داشتند چگونه بود. بچه ها با تمام قدرت و تمرکز توانستند 4 بازی سخت را پشت سر بگذارند. واقعا استرس زیاد بود اما توانستیم با بازی منطقی نتایج خوبی بگیریم.

وی اضافه نمود: وقتی معلوم نگردد شرایط گروه چگونه است و مجبور باشید همه بازی ها را ببرید، سختی کار دو چندان می گردد. خداراشکر توانستیم با تدابیر کادرفنی که شبانه روز زحمت کشیدند، بازی های خیلی خوبی انجام بدهیم و نتایج خیلی خوبی هم بگیریم. به مرحله بعد صعود کردیم و تازه کارمان از الان آغاز شده است.

مدافع تیم ملی در خصوص اینکه چه با حضور تیم هایی مانند عربستان، استرالیا و کره جنوبی فکر می نماید چه قرعه ای برای ایران در مرحله بعدی بهتر باشد، گفت: قرعه نباید برای ما مهم باشد. تیم ملی بازیکنان خوبی دارد. آن ها باید از همگروهی با ما بترسند. امیدوارم بتوانیم با بازی های خوب و منطقی صعود راحتی به جام جهانی داشته باشیم. مثل این مرحله نباشد که با استرس و مسائل زیاد صعود کردیم. امیدوارم فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و دولت یاری نمایند و حمایت های لازم را داشته باشند.

وی در خصوص اینکه آیا تیم ملی پتانسیل صعود به جام جهانی را دارد، گفت: چرا ندارد؟ ما حتی پتانسیل صعود از مرحله گروهی جام جهانی را هم داریم. بازیکنان خیلی بزرگی داریم که در اروپا بازی می نمایند. همه با تجربه اند و جام جهانی را دیده اند. امیدوارم شرایط طوری باشد که بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.

خلیل زاده در خصوص اینکه قرارداد اسکوچیچ تمام و این شایعه مطرح شده که ممکن است همکاری با او قطع گردد، بیان کرد: مربی قبلی تیم ملی بدهکاری عظیمی روی دست فدراسیون گذاشت اما اسکوچیچ بدون ادعا کار می نماید. همه هم او را کوبیدند اما با قدرت کارش را ادامه داد و بهترین نتایج را هم گرفته، افرادی که آن همه ادعا داشتند نتوانستند چنین نتایجی بگیرند. امیدوارم از او حمایت گردد. به نظرم در این مدت که بوده، کار بزرگی نموده است.

pariha.com: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

malayro.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 88890

به "کنایه شجاع خلیل زاده به کارلوس کی روش، واکنش به احتمال قطع همکاری با اسکوچیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه شجاع خلیل زاده به کارلوس کی روش، واکنش به احتمال قطع همکاری با اسکوچیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید