کورتوا: به دنبال قهرمانی در لالیگا هستیم، بازیکنان رئال مادرید در شرایط خیلی خوبی هستند

به گزارش مهسان بلاگ، دروازه بان تیم فوتبال رئال مادرید می گوید او و هم تیمی هایش در شرایط خیلی خوبی هستند و آماده رقابت برای فتح لالیگای اسپانیا.

کورتوا: به دنبال قهرمانی در لالیگا هستیم، بازیکنان رئال مادرید در شرایط خیلی خوبی هستند

به گزارش خبرنگاران، با از سرگیری تمرینات گروهی (در گروه های 10 نفره) تیم های لالیگایی، این تیم ها خود را آماده بازگشت به زمین مسابقه و برگزاری بازی های به جامانده فصل جاری این رقابت ها می نمایند، این در حالی است که خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ اسپانیا اخیراً خاطرنشان کرد تاریخ پیشنهادی از سرگیری لالیگا، 12 ژوئن (23 خرداد) است. برگزاری رقابت های لالیگای اسپانیا از ماه مارس (اواخر اسفند ماه) در پی آغاز ویروس کرونا در این کشور به حالت تعلیق درآمده است.

تیبو کورتوا که او و هم تیمی هایش در حال حاضر با دو امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونای صدرنشین، در رده دوم جدول رده بندی لالیگا قرار دارند، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی رئال مادرید تی وی، گفت: همه به دنبال آغاز مجدد لالیگا و ادامه نبرد برای قهرمانی در این رقابت ها هستیم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: پس از دو ماه دوری، بی صبرانه منتظر بازگشت به تمرینات و در کنار هم بودن بودیم و با وجود اینکه شرایط حالا کمی متفاوت است، همواره بازگشت به والدبباس (محل تمرین رئالی ها) برای تمرین کردن، حس خوبی دارد.

دروازه بان بلژیکی کهکشانی ها ادامه داد: تمرین در خانه متفاوت است، اما فکر می کنم همه ما این کار را به خوبی انجام دادیم. همه ما کارهایی که مربی از ما خواسته بود را انجام دادیم تا آمادگی خودمان را حفظ کنیم و حالا همه در شرایط خیلی خوبی هستیم.

کورتوا توضیح داد: ما دروازه بان ها خوش شانس بودیم، چون این اجازه به ما داده شد که از هفته گذشته با مربی دروازه بان ها تمرین کنیم. این هفته به ما اجازه داده شد تا در گروه های کوچک تر تمرین کنیم که باعث شد بازیکنان به سمت دروازه ما شوتزنی نمایند که حس تمرین واقعی را به ما داد.

کورتوای 28 ساله که در سال 2018 از چلسی به رئال مادرید ملحق شد، تا به امروز پیروز نشده قهرمانی در لالیگا را تجربه کند، اما با این تیم یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها را به دست آورده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مرداد 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 50012

به "کورتوا: به دنبال قهرمانی در لالیگا هستیم، بازیکنان رئال مادرید در شرایط خیلی خوبی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کورتوا: به دنبال قهرمانی در لالیگا هستیم، بازیکنان رئال مادرید در شرایط خیلی خوبی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید