کونته: محرومیت مارتینس کار ما را سخت می نماید، به اسپوزیتو و آگوم اعتقاد زیادی دارم

به گزارش مهسان بلاگ، آنتونیو کونته از مهم ترین بازی سال برای تیمش سخن گفت.

کونته: محرومیت مارتینس کار ما را سخت می نماید، به اسپوزیتو و آگوم اعتقاد زیادی دارم

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل جنوا در هفته پیش روی رقابت های سری A اهمیت آخرین بازی سال را برای شاگردان خود یادآور شد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر در این باره گفت: جدال با جنوا مهم ترین بازی سال است. همواره دنبال این بودیم تا در بهترین شرایط و با صدرنشینی به تعطیلات کریسمس برسیم. در این 5 ماه مجبور بودیم با مسائل مهمی سر و کار داشته باشیم. با این حال با آنها به روشی صحیح روبه رو شدیم و بازیکنان درک کردند ضروری است مسئولیت پذیرتر شویم. جنوا پس از یک شکست خانگی به مصاف ما می آید اما ارزش آنها را می دانیم. اگر می خواهیم 3 امتیاز را بگیریم باید بی عیب و نقص باشیم. از شروع فصل همواره هدف ما این بود که به یک تیم معتبر و قابل اعتماد تبدیل شویم. حریفان باید بدانند بازی مقابل ما برای آنها سخت خواهد بود. سفر خود را شروع کردیم و همچنان در حال کار هستیم. به خوبی می دانیم در امتداد جهت موانعی وجود دارندکه می توانند ما را متوقف نمایند اما باید برای عبور از آنها خوب کار کنیم.

او در ادامه اضافه نمود: مطمئنا سباستیانو اسپوزیتو و لوسیان آگوم رشد قابل توجهی داشته اند. این 2 و به ویژه اسپوزیتو فرصت داشتند از شروع فصل با ما تمرین نمایند. هر 2 بازیکنانی جوان محسوب می شوند و این فرصت را داشتند برای اولین بار بازی در سری A را تجربه نمایند. آنها با توجه به پتانسیلی که دارند توانایی تبدیل شدن به 2 عضوی اساسی و مهم از اینتر در آینده را دارند و من صرفنظر از اینکه به میدان می فرایند یا نه، به هر 2 اعتقاد زیادی دارم.در ساعات آینده ارزیابی های خودمان برای انتخاب ترکیب را انجام خواهیم داد. محرومیت مارتینس و بروزویچ ما را با مشکل روبرو می نماید. اطمینان دارم با حمایت هواداران، شاگردانم تمام توان خود را خواهند گذاشت تا سال را به بهترین شکل ممکن به انتها برسانیم و فکر می کنم پیروزی در چنین شرایط اضطراری، خارق العاده خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30521

به "کونته: محرومیت مارتینس کار ما را سخت می نماید، به اسپوزیتو و آگوم اعتقاد زیادی دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: محرومیت مارتینس کار ما را سخت می نماید، به اسپوزیتو و آگوم اعتقاد زیادی دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید