از اندونزی، جاکارتا، اندونزی و آسیا منتظر هنرنمایی مردان و زنان آهنین

به گزارش مهسان بلاگ، جاکارتا با خاطرات به جای مانده از بازی های آسیایی 2018 مهیای برگزاری سومین دوره بازی های پاراآسیایی می گردد.

از اندونزی، جاکارتا، اندونزی و آسیا منتظر هنرنمایی مردان و زنان آهنین

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، این روزها فرودگاه جاکارتا شلوغ تر از روزهای قبل است، البته نه به شلوغی یکی دو ماه قبل که از کل آسیا سرازیر گردیده بودند، برای بازی های آسیایی 2018.

از هواپیما که پیاده می شوی گروهی به استقبال می آیند، داوطلبان خوش خنده ای که می خواهند کارت زودتر از مسافران دیگر انجام گردد. کارها به سرعت انجام می شوند. داوطلبان انگار بیشتر از مسابقات مشابه هستند و کار به سهولت انجام می گیرد. حتی گیت مجزا هم برای مسافران پاراآسیایی هماهنگ گردیده تا خیلی زود روی گذرنامه ات مهر ورود به اندونزی ثبت شد.

مهر ثبت شد، حالا دیگر به اندونزی خوش آمدی. بازهم انبوهی از داوطلبان به سمتت می آیند، انگار می خواهند آب توی دلت تکان نخورد. از گیت که رد می شوی، بیشتر با حال و هوای بازی های پاراآسیایی درگیر می گردد. در و دیوار پر است از بنرهای مسابقات. از بوچیا تا بسکتبال، والیبال نشسته و... . البته بین بنرها هنوز از نام و نشان بازی های آسیایی هم یافت می گردد. مثل سطح شهر.

هنوز در شهر جاکارتا نام و نشانی از بازی های آسیایی دیده می گردد. نام و نشان های مسابقات. لوگوی رشته های ورزشی و حتی پل هایی که به رنگ های زیبا مهیا گردیده بودند برای میزبانی آبرومند اندونزیایی ها. البته گذشت زمان و تغییرات آب و هوایی آسیب هایی زده است به خاطرات بازی های آسیایی، اما هنوز شهر بوی بزرگترین گردهمایی ورزش آسیا در سال 2018 را می دهد.

چیزی به آغاز سومین دوره بازی های پاراآسیایی نمانده. صدای پا، چرخ ویلچر و عصای مردان و زنان آهنین آسیایی می آید. جاکارتا، اندونزی و آسیا منتظر هنرنمایی آنهاست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1929

به "از اندونزی، جاکارتا، اندونزی و آسیا منتظر هنرنمایی مردان و زنان آهنین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، جاکارتا، اندونزی و آسیا منتظر هنرنمایی مردان و زنان آهنین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید