گیتهای ورودی مترو در چین مجرمان را شناسایی می نماید

به گزارش مهسان بلاگ، نرده های گردان جدیدی در یکی از خطوط متروی چین نصب شده که مجهز به دوربین دو چشمی است و از هرگونه کلاهبرداری برای نپرداختن هزینه سفر جلوگیری می نماید.

گیتهای ورودی مترو در چین مجرمان را شناسایی می نماید

متروی پکن بخش مهمی از هاب حمل و نقل کشور است و همچنین زمینه ای مساعد برای نمایش فناوری های جدید را فراهم می نماید.

در آگوست امسال میلادی شرکت ال جی دیسپلی گفت نمایشگرهای شفاف او ال ای دی 55 اینچی برای قطارهای مترو شنژن و پکن فراهم نموده است. اکنون نیز خط 5 مترو پکن از یک پروژه پایلوت رونمایی نموده که شامل چند فناوری و محصول هوشمند است. یکی از این موارد نرده های گردان هوشمند است که در یکی از ایستگاه های این خط نصب شده است.

به طور معمول نرده های گردان مترو عظیم هستند و با استفاده از حسگرهای اشعه افراد را شناسایی می نمایند اما دقت کمی دارند و مسائل زیادی به وجود می آورد مانند گیر کردن مسافران در آنها. اما دروازه های جدید مجهز به دوربینهای دو چشم هستند و می توانند به دقت افراد و اشیا را شناسایی نمایند. به این ترتیب ایمنی افراد رعایت می گردد.

همچنین نرده های گردان جدید مجهز به سیستم ردیابی شیوه های کلاهبرداری و عدم پرداخت هزینه است. به عنوان مثال این سیستم اجازه نمی دهد افراد از جهت مخالف نرده ها عبور نمایند، یا همزمان چند نفر از دروازه گذر نمایند. در کنار این موارد ابزار جدید قادر به ثبت تصاویر افراد است.

نسل جدید نرده های گردان عرض 180 و طول 1400 میلی متری دارند و علاوه بر قابلیت های گفته شده می توانند بلیت را کنترل نمایند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 72899

به "گیتهای ورودی مترو در چین مجرمان را شناسایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیتهای ورودی مترو در چین مجرمان را شناسایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید