13 دسامبر ، اکران ریچارد جِوِل جدیدترین فیلم کلینت ایستوود

به گزارش مهسان بلاگ، ریچارد جِوِل جدیدترین فیلم کلینت ایستوود در فصل جوایز سینمایی روی پرده می رود.

13 دسامبر ، اکران ریچارد جِوِل جدیدترین فیلم کلینت ایستوود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فیلم زندگینامه ای ریچارد جِوِل که جدیدترین فیلم کلینت ایستوود است از سوی کمپانی برادران وارنر از 13 دسامبر روی پرده می رود.

در این فیلم پل والتر هاوزر در نقش یک مامور امنیتی بازی نموده که زندگی اش با بمب گذاری در المپیک پارک در سال 1996 در جریان المپیک آتلانتا برای همواره تغییر می نماید.

در حالی که وی بمب گذاری را کشف و مانع کشتار وسیع می گردد، به عنوان بمب گذار مورد سوء ظن قرار می گیرد و به رغم اصرارش بر بی گناهی، کسی حرف او را باور نمی نماید اما پایان بی گناهی وی اثبات می گردد ولی او سال 2007 بر اثر همه فشارها می میرد.

در این فیلم سم راکول در نقش وکیل جول بازی نموده است. کیتی بیتس، اولیویا وایلد و جان هم دیگر بازیگران فیلم هستند. ابتدا قرار بود لئوناردو دی کاپریو در نقش اصلی بازی کند اما وی در نهایت تنها در بخش فراوری فیلم باقی ماند.

بیلی ری نویسنده کاپیتان فیلیپس فیلمنامه این فیلم را نوشته است.

این فیلم را ایستوود کارگردانی نموده و از تهیه کنندگان آن هم است.

ایستوود 4 بار جایزه آموزشگاه اسکار را دریافت نموده که 2 مورد آن برای کارگردانی و تهیه کنندگی عزیز میلیون دلاری بود و 2 اسکار دیگر هم برای کارگردانی و تهیه نابخگردده به وی اهدا شد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 18607

به "13 دسامبر ، اکران ریچارد جِوِل جدیدترین فیلم کلینت ایستوود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 دسامبر ، اکران ریچارد جِوِل جدیدترین فیلم کلینت ایستوود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید