20 غرفه در نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی دماوند برپا گردیده است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، شاهرخ جهانشاهی عصر شنبه همزمان با نخستین روز از هفته فرهنگی دماوند با حضور در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بانوان، اقوام و سوغات ایرانی که در میدان 17 شهریور دماوند برگزار گردید در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس دستورالعملی که از استان ابلاغ گردیده است هفته فرهنگی را در پیش رو داریم که برای همه شهرستان ها اجرا می گردد.

20 غرفه در نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی دماوند برپا گردیده است

جهانشاهی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته برپا خواهد بود اضافه کرد: این نمایشگاه در زمینه نشر فرهنگ بومی اسلامی و موضوعاتی که در این زمینه وجود دارد فعال گردیده است و از بحث مهدکودک مختص خردسالان گرفته تا سالمندان و موضوعات دیگری نیز مثل اشتغال و کارآفرینی و بهداشت برنامه خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به عنوان نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی است و زنان کارافرین نیز در این نمایشگاه فعال هستند گفت: غرفه اقوام نیز در این نمایشگاه فعال هستند که محصولات ایرانی را معرفی می نمایند که بتوانیم فرهنگ ایرانی را نشر بدهیم و بتوانیم نشاط اجتماعی را در سطح شهرستان ایجاد کنیم.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری دماوند اضافه کرد: برپایی این نمایشگاه ها سبب همدلی بیشتر خواهد شد و موضوعاتی که به بحث انسانی بر می گردد به کل ایام باز می گردد و این یک هفته به عنوان نماد است و امیدواریم این برنامه با هدف ترویج فرهنگ بومی اسلامی و فرهنگ اصیل اسلامی در سرتا سر سال برگزار گردد.

وی بیان داشت: در این نمایشگاه بر اساس امار 25 غرفه ایجاد گردیده و در سطح شهرستان نیز برنامه های ورزشی، برنامه های ارشادی، خوشنویسی و برنامه های متنوع فرهنگی را نیز خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 907

به "20 غرفه در نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی دماوند برپا گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 غرفه در نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی دماوند برپا گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید