4 دیدنی مورد علاقه خانواده ها در کوالالامپور مالزی

به گزارش مهسان بلاگ، اگر در فکر برنامه ریزی یک سفر در تعطیلات هستید چرا کوالالامپور را انتخاب نمی کنید؟ اینجا تا دلتان بخواهد پر است از جاذبه ها و مکان های دیدنی. کوالالامپور ،پایتخت مالزی است که به سرعت در راه توسعه مالی، اجتماعی و فرهنگی است و در ابعاد مختلف پیشرفت های زیادی داشته است. این شهر هر ساله میزبان حدود 9میلیون گردشگر است که به عنوان یکی از پر بازدید ترین شهرهای دنیا شناخته شده است. این شهر مانند ظرفی مخلوط از مالایی ها، چینیان و هندی ها است که آمیزه ای فرهنگی از این 3نژاد را به وجود آورده است. در عین حال به دلیل زیرساخت های توسعه یافته شهر غربی و مدرنی است. در ماه نوامبر گذشته، من با خانواده ام به این شهر سفر کردم و به دیدار جاذبه هایی که موضوع خانوادگی دارد و تمام افراد خانواده ام می توانستند از آن لذت ببرند، رفتیم. با خبرنگاران همراه باشید تا این جاذبه ها آشنا شوید.

4 دیدنی مورد علاقه خانواده ها در کوالالامپور مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

هند کوچک

هند کوچک واقع در نزدیکی ایستگاه Sentral که به عنوان یک مرکز جمعیت هند در کوالالامپور معروف بوده و جذابیت زیادی برای گردشگرانی که به دنبال کشف فرهنگ و سنت های هندی هستند، دارد. ما از این جاذبه 2 روز پیش از جشنواره دیپاوالی (جشنواره نور) بازدید کردیم. بنابراین ما از نزدیک شاهد این جشن بودیم. مغازه های فروش وسایل آتش بازی در این روزها پر رونق بودند و در گوشه گوشه این منطقه صدای موسیقی زنده هند به گوش می رسید. برای کسانی که به دنبال خرید لباس هند و چشیدن غذاهای اصیل هندی هستند این مکان بسیار جای خوبی است. گویا شما در آن واحد به دو کشور سفر نموده اید.

میدان مردکا

میدان مردکا عنوان یک پارک تاریخی و تفریحی معروف در کوآلالامپور است. در این محل، پرچم مالایا برای اولین بار در سال 1957 به اهتزاز درآمده است. سرسبزی وسیع و زمین بزرگ بازی برای بچه ها از جمله نکات مثبت میدان مردکا است. در مجاورت میدان نیز ساختمان هایی تاریخی نظیر خانه سلطان عبدالصمد و مجتمع سلطنتی سلانگور برای بازدید گردشگران وجود دارد. البته توصیه من اینست که شب به دیدن میدان مردکا بروید. چرا که این پارک در زمان تاریکی نیز با لامپ های زیبا مانند روز بسیار روشن است و همراه با نسیم خنکی که می وزد، می تواند جای مناسبی برای استراحت شما پس از یک روز پر مشغله باشد.

قلعه فورموسا در مالاکا

مالاکا در 150 کیلومتری جنوب شرقی کوالالامپور واقع شده است و لقب کوچک ترین ایالت مالزی را یدک می کشد. البته این ایالت به دلیل میراث فرهنگی و تاریخی غنی که در خود جای داده است، به عنوان دولت تاریخی مالزی نیز شناخته می گردد. بسیاری از کلیساها، قلعه و خانه های قدیمی که در مالاکا وجود دارد، به این دلیل که این ایالت مدت زمان زیادی مستعمره کشورهای پرتغال و هلند بوده، رنگ و بوی اروپایی دارد. از جمله جاذبه های معروف در مالاکا رودخانه می کروز است. قلعه FAMOSA و برج مالاکا نیز از دیگر دیدنی های این منطقه است که گردشگران در بالای این برج می توانند یک نمای پانوراما 360 درجه از تمام شهر را به نظاره بنشینند.

برجهای دوقلوی پتروناس

برج های دوقلوی پتروناس را می توان مشهورترین ساختمان نمادین در کشور مالزی دانست، که در فهرست رکوردداران آسمان های خراش های دنیا نیز وجود دارد. البته این برج تا پیش از ساخت آسمان خراش تایپه بلندترین آسمان خراش در دنیا بود. علاوه بر جاذبه ای که در بالای برج برای دیدن از کل کشور مالزی وجود دارد، در پایین این برج نیز می توانید از بازار و پارک زیبایی که وجود دارد، دیدن کنید. چرا که در هر روز 1000 بلیط برای بالا رفتن از برج فروخته می گردد که ممکن است شما نتوانید آن را تهیه کنید. پس ناراحت نباشید و خود را به مشاهده از دیدنی های پایین برج مشغول کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9392

به "4 دیدنی مورد علاقه خانواده ها در کوالالامپور مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 دیدنی مورد علاقه خانواده ها در کوالالامپور مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید