400 جشن پیروزی انقلاب تا سرانجام سال در یزد اجرا می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سعید زارع امروز در نشست خبری فرمانداران شهرستان های مختلف استان یزد در استانداری یزد با تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یزد گفت: برنامه ها نباید منحصر به ایام دهه فجر باشد بلکه تا خاتمه سال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی، باید تداوم داشته باشد.

400 جشن پیروزی انقلاب تا سرانجام سال در یزد اجرا می گردد

وی با تاکید بر راه اندازی نهضت خاطره گویی در سطح استان بیان کرد: بخش قابل توجهی از جمعیت استان یزد، دوران پیروزی انقلاب را درک ننموده اند و بنابراین به طور قطع بیان خاطرات آن دوران از زبان چهره های اثرگذار و فعال در دوران مبارزات انقلاب، می تواند آنها را با حال و هوای آن روزها آشنا کند.

زارع بیان کرد: بر این اساس لازم است تا افراد موثر و فعال در دوران انقلاب در مدارس، دانشگاه ها، مساجد و محل اجتماع جوانان و نوجوانان حضور پیدا نمایند و خاطرات آن دوران را نقل نمایند تا نسل جوان بداند که انقلاب به آسانی به دست نیامده و جوانان بسیاری پای آرمان های انقلاب جان خود را فدا نموده اند.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد همچنین با بیان اینکه در نشستی با علمای استان، روزهایی که به عنوان ایام فاطمیه سندیت دارد، معین شده است، بیان کرد: در این روزها به احترام بانوی بزرگوار اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم ها در قالب جشن برگزار نمی گردد.

وی، روزهای 18، 19 و 20 بهمن را ایام فاطمیه بیان کرد و اضافه کرد: برنامه های این روز با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

زارع همچنین از برگزاری 400 جشن پیروزی تا خاتمه امسال در استان یزد اطلاع داد و گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این جشن ها در مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4897

به "400 جشن پیروزی انقلاب تا سرانجام سال در یزد اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "400 جشن پیروزی انقلاب تا سرانجام سال در یزد اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید