5 بدشانسی عظیم پرسپولیس، شرایط سخت برای ملاقات با استقلال

به گزارش مهسان بلاگ، قهرمان 5 دوره اخیر فوتبال ایران با شرایطی سخت به مصاف استقلال تاجیکستان خواهد رفت

5 بدشانسی عظیم پرسپولیس، شرایط سخت برای ملاقات با استقلال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پرسپولیس بعد از صدرنشینی مقتدرانه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، حالا در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف پدیده این فصل آسیا یعنی استقلال تاجیکستان برود. تیمی ناشناخته که توانست در گروهی که الهلال هم حضور داشت به اسم تیم صدرنشین صعود کند. شاید خیلی ها روی کاغذ پرسپولیس را همین حالا در مرحله بعد ببینند ولی با توجه به بدشانسی هایی که پرسپولیس با آن روبرو شده، قطعا کار راحتی برای صعود نخواهد داشت. اما بدشانسی های پرسپولیس چیست؟

1- پرسپولیس یکی از دو صدرنشینی است که به جای روبرو شدن با یکی از تیم های دوم گروه های دیگر مجبور است با یک تیم صدرنشین بازی کند.

2- پرسپولیس تنها تیم صدرنشین است که به اسم میهمان باید مرحله یک هشتم نهایی را برگزار کند و نمی تواند میزبان باشد.

3- در بین کل تیم های این مرحله ، استقلال تاجیکستان تنها تیمی است که در استادیوم خانگی خود از چمن مصنوعی استفاده می نماید و پرسپولیس مجبور است در همین زمین به مصاف میزبان خود برود. موضوعی که یکی از بزرگترین نگرانی های کادرفنی پرسپولیس محسوب می گردد.

4- یکی دیگر از بدشانسی های پرسپولیس در این مرحله این است که بازی این تیم مقابل استقلال تاجیکستان با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. در واقع این ملاقات تنها بازی در این مرحله خواهد بود که تماشاگر خواهد داشت و پرسپولیس مجبور است مقابل طرفداران حریف بازی کند.

5- به غیر از موارد بالا یکی دیگر از مسائل پرسپولیس این است که شاگردان یحیی گل محمدی در شرایط مسابقه قرار ندارند. لیگ ایران برخلاف لیگ هایی مثل تاجیکستان، امارات و عربستان تعطیل است و پرسپولیس مثل استقلال و تراکتور از شرایط بازی رسمی کاملا به دور هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 95605

به "5 بدشانسی عظیم پرسپولیس، شرایط سخت برای ملاقات با استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 بدشانسی عظیم پرسپولیس، شرایط سخت برای ملاقات با استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید