7 پردازنده با قیمت مناسب از سری Intel Xeon W دیده شدند

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت Intel به تازگی پردازنده های Comet Lake-S را در کلاس دسکتاپ میانی ( MSDT ) معرفی کرده است؛ در همین حال خبری غیر منتظره، از پردازنده های کلاس رندرینگ سطح میانی این شرکت مبتنی بر سوکت تازه وارد LGA1200 اطلاعاتی را به همراه دارد. به دنبال یک پردازنده قدرتمند برای کامپیوتر رندرینگ، مهندسی و در نهایت ایستگاه کاری در قیمت مناسب هستید؟ 7 پردازنده Xeon W را در ادامه بشناسید.

7 پردازنده با قیمت مناسب از سری Intel Xeon W دیده شدند

فرایند معرفی محصولات و سخت افزارهای جدید به قدری سریع شده است که شرکت ها دست به اقداماتی می زنند که تا کنون مشابه آن را انجام نداده اند. سری پردازنده های Xeon W شامل CPUهایی هستند که برای کلاس ایستگاه کاری (Workstation) میانی طراحی شده و یک پله پایین تر از پردازنده های Core X قرار می گیرند. در نتیجه قیمت تمام شده آنها نیز کمتر بوده و مناسب یک سیستم ایستگاه کاری توانمند و میانی هستند. یکی از ویژگی های سری Xeon W عملکرد طولانی مدت و تحمل شرایط سخت کاری است.

منابع معتبر به تازگی از افشای اطلاعاتی جالب سخن می گویند. کمپانی اینتل به زودی 7 پردازنده Xeon W را در سوکت LGA 1200 معرفی خواهد کرد. این سوکت که برای پردازنده های Comet Lake-S و یک نسل بعد از آن طراحی شده است، حالا میزبان پردازنده های زئون میانی می شود. سری جدید CPUهای Xeon W بر اساس معماری Comet Lake طراحی شده و دارای حداکثر 10 هسته و 20 رشته هستند. توان حرارتی آنها از 35 تا 125 وات است.

مدل هایی که از پسوند T برخوردار هستند، شامل CPUهای کم مصرف برای مینی کامپیوتر و سیستم های کوچک هستند. این اطلاعات حاوی اسامی این 7 پردازنده، به همراه فرکانس پایه و میزان کش L3 است. همچنین قیمت آنها نیز در این اخبار جای گرفته است. با این وجود این اطلاعات فاقد فرکانس بوست هستند. Xeon W-1290P قدرتمندترین تراشه این گروه با قیمت 620 دلار معرفی خواهد شد.

پردازنده Xeon W-1250 نیز به عنوان ارزان ترین عضو خانواده، با قیمت 293 دلار روانه بازار می شود. در این میان احتمال عرضه دو چیپست اختصاصی با اسامی W480 و W480E نیز وجود دارد. با نگاهی به این لیست می توان دید که Intel جهت قیمت مناسب به منظور رقابت را در پیش گرفته و ارزش خرید پردازنده های Xeon W را افزایش داده است. با این وجود مشخص نیست که پردازندهای زئون فوق با چه قیمتی در بازار ایران دیده شوند!

منبع : شهر سخت افزار

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: آی تابناک
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 48176

به "7 پردازنده با قیمت مناسب از سری Intel Xeon W دیده شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 پردازنده با قیمت مناسب از سری Intel Xeon W دیده شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید