توخل: نیمار راهی بیمارستان شد، نگران وضعیت او هستم

به گزارش مهسان بلاگ، فوتبال جهان- توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن بابت مصدومیت ستاره برزیلی تیمش نگران است.

توخل: نیمار راهی بیمارستان شد، نگران وضعیت او هستم

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فرانسه در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر صفر استراسبورگ را از پیش رو برداشتند و به جمع 16 تیم برتر این رقابت ها صعود کردند، در مورد وضعیت ستاره برزیلی تیمش که در این بازی از ناحیه پای راست مصدوم و در دقیقه 62 با چشمانی اشکبار زمین بازی را ترک کرد، گفت: پس از بازی با نیمار صحبت نکردم چون او بلافاصله پس از مصدومیتش راهی بیمارستان شد.

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن در ادامه گفت: نگران وضعیت نیمار هستم. وقتی چنین مصدومیت هایی پیش می آید اوضاع همواره پیچیده می گردد. او از همان ناحیه ای - متاتارسال یا همان استخوان های کف پا منتهی به انگشتان پا - که قبلاً مصدوم شده بود، دوباره دچار مصدوم شد.

نیمار ماه فوریه 2018 بود که از همین ناحیه دچار مصدومیت شده بود، مصدومیتی که او را تا انتها فصل خانه نشین کرد. توخل در حالی نگران وضعیت ستاره برزیلی اش است که تیم تحت هدایتش کمتر از سه هفته دیگر باید در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با منچستریونایتد روبه رو گردد و معلوم نیست که آیا نیمار به این بازی خواهد رسید یا خیر!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4825

به "توخل: نیمار راهی بیمارستان شد، نگران وضعیت او هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: نیمار راهی بیمارستان شد، نگران وضعیت او هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید