آشنایی با برترین لپ تاپ های سال 2020

به گزارش مهسان بلاگ، همزمان با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال 2020 معرفی برترین لپ تاپ های فراوری شده در حوزه های مختلف شروع شده است.

آشنایی با برترین لپ تاپ های سال 2020

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، زیر فهرستی از لپ تاپ های برتر از نظر قیمت، امکانات، طراحی و ... را مرور می کنیم که توسط شرکت های مختلف تجاری فراوری شده اند. استفاده از این فهرست به کاربران یاری می نماید تا لپ تاپی متناسب با احتیاج های خود را یافته و تهیه کنید.

بهترین لپ تاپ کوچک:

عنوان برترین لپ تاپ کوچک به لپ تاپ دل ایکس پی اس 13 می رسد که در سال 2020 فراوری شده است. البته شرکت دل در سال 2013 لپ تاپ هایی در ابعاد کوچک تر نیز فراوری نموده است. اما مهم ترین مزیت این لپ تاپ تناسب میان مصرف برق و عملکرد پردازنده های مرکزی و گرافیکی است. در این لپ تاپ از پردازنده نسل یازدهم شرکت اینتل استفاده شده که گزینه ای مطلوب محسوب می گردد. قیمت این لپ تاپ هزار دلار است.

بهترین لپ تاپ با نمایشگر جداشونده:

اچ پی با فراوری لپ تاپ اسپکتر ایکس 360 در اواخر سال 2019 توانست بهترین لپ تاپ با قابلیت جدا کردن نمایشگر را در دسترس کاربران قرار دهد. این لپ تاپ مجهز به نسل دهم تراشه های شرکت اینتل بوده و از امکانات مناسبی برای حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران مانند دوربین مادون قرمز، حسگر اثرانگشت و میان بر از کارانداختن وبکم و صدای میکروفون برخوردار است. سازگاری با شبکه های بی سیم 4 G LTE مزیت دیگر این لپ تاپ هزار دلاری است.

بهترین مدل مک بوک پرو:

در میان انواع رایانه های مک بوک پروی فراوریی شرکت اپل، مدل 16 اینچی این محصول بهترین عملکرد را داشته است. باتری قدرتمند، نمایشگر فوق دقیق، صفحه کلید روان و پردازنده های مناسب از جمله مزایای این مدل از مک بوک است. البته قیمت بالای 2399 دلاری مک بوک پروی 16 اینچی خرید آن را برای افراد عادی سخت می سازد.

بهترین مدل لپ تاپ سرفیس:

لپ تاپ سرفیس پرو 7، در میان مدل های مختلف لپ تاپ سرفیس برترین مدل محسوب می گردد. این لپ تاپ مجهز به ویندوز دارای پردازنده نسل دهم اینتل بوده و از فناوری بی سیم سریع وای فای 6 نیز پشتیبانی می نماید. همچنین عمر باتری سرفیس پرو 7 نیز بسیار طولانی است. این محصول حدود 1200 دلار قیمت دارد.

بهترین مدل مک بوک ایر: مک بوک ایر 2020 اپل بهترین مدل عرضه شده از این لپ تاپ تا به امروز است. مک بوک ایر 2020 به علت استفاده از پردازنده های جدید، صفحه کلید تازه و قیمت مناسب 1000 دلاری در مقایسه با دیگر فراوریات گران قیمت اپل محبوبیت کسب نموده است.بهترین لپ تاپ از نظر تناسب قیمت و امکانات: لپ تاپ ایسر سوئیفت 3 حدود 670 دلار قیمت دارد و از نظر تناسب قیمت با امکانات یک محصول ایده آل محسوب می گردد. بهره مندی از پردازنده های جدید رایزن 5 و 7 ای ام دی، صفحه کلید تخت، اسکنر اثر انگشت، پورت یو اس بی سی و وزن کمتر از 1.3 کیلوگرم آن را به گزینه ای مطلوب برای خریداری مبدل نموده است. در صورت تمایل به خرید لپ تاپی ارزان تر Aspire 5 ایسر با نمایشگر 15.6 اینچی و با قیمت 400 دلار نیز پیشنهاد می گردد.بهترین مدل کروم بوک: کروم بوک آیدیاپد دوئت شرکت لنوو در میان انواع لپ تاپ های کروم بوک گزینه ای مطلوب محسوب می گردد. لپ تاپ های کروم بوک که مجهز به سیستم عامل کروم شرکت گوگل هستند، برای اجرای برنامه های مختلف باید همواره متصل به اینترنت باشند. این مدل از کروم بوک دارای نمایشگر 10 اینچی بوده و از صفحه کلید جداشدنی و لمسی برخوردار است. قیمت مدل 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی این محصول به ترتیب 279 و 299 دلار است.ارزان ترین لپ تاپ بازی:

لپ تاپ جی 5 شرکت دل با نمایشگر 15 اینچی، 900 دلار قیمت دارد و ارزان ترین لپ تاپ برای اجرای بازی های ویدئویی با کیفیت مناسب تلقی می گردد. البته مدل های جی 3 و جی 7 این لپ تاپ هم عرضه شده است. لپ تاپ میان رده G 5، 15 از پردازنده قدرتمند Ryzen 5، 4600 H هم بهره مند است.

بهترین لپ تاپ با نمایشگر عظیم و عمر باتری طولانی:لپ تاپ گرام 17 شرکت ال جی با نمایشگر 17 اینچی گزینه ای مناسب برای خرید در این زمینه محسوب می گردد. عمر باتری این لپ تاپ هم به 13 ساعت می رسد و در فراوری آن از پردازنده نسل دهم Core i 7 اینتل استفاده شده است. البته قیمت حدوداً 1700 دلاری این لپ تاپ خرید آن را برای عموم سخت می نماید.بهترین لپ تاپ برای کسب و کارها: کارمندان و صاحبان مشاغل با پرداخت حدود 1850 دلار می توانند لپ تاپ لتیتیود 9510 شرکت دل را خریداری نمایند. البته ایسوس و لنوو هم لپ تاپ های حرفه ای مناسبی را فراوری و عرضه نموده اند. اما این لپ تاپ دل بهترین گزینه محسوب می گردد. این لپ تاپ در دو مدل 14 و 15 اینچی فراوری شده و عمر باتری آن به 20 ساعت می رسد. پردازنده Core i 7 اینتل، امنیت بالا، قابلیت مدیریت امور از راه دور، سازگاری با شبکه های مخابراتی نسل چهارم و پنجم و استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه سازی عملکرد مهم ترین مزیت این لپ تاپ است. این لپ تاپ دارای 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است.منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 67512

به "آشنایی با برترین لپ تاپ های سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با برترین لپ تاپ های سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید