شروع آشفتگی و صلح نامه در آخرین جمعه مردادماه

به گزارش مهسان بلاگ، در آخرین آدینه مردادماه، نمایشگاه گروهی نقاشی، حجم و عکس آشفتگی در گالری سایه و نمایشگاه گروهی حجم صلح نامه در گالری شلمان گشایش می یابند.

شروع آشفتگی و صلح نامه در آخرین جمعه مردادماه

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، روزهایی که در حال تجربه و گذران آنها هستیم، موسوم به روزهای کرونایی برای همه مردم است و بخش عمده ای از فعالیت ها تحت تأثیر این شرایط قرار گرفته است، اهالی فرهنگ و هنر نیز از این قاعده مستثنی نیستند؛ این در حالی است که فعالیت های هنری از جمله سینما، تئاتر، موسیقی و نمایش آثار تجسمی به صورت نیمه تعطیل برگزار می شوند.

در این میان گالری هایی در پایتخت هستند که نمایشگاه ها را با رعایت پروتکل های بهداشتی یا به صورت آنلاین برگزار می نمایند. در آخرین آدینه مردادماه 99، 15 نمایشگاه هنری در گالری های تهران افتتاح می شوند که در ادامه تعدادی از آنها را بر می شمریم.

گالری شلمان

در این نمایشگاه، آثاری از معصومه ابراهیم نژاد، غزل احمدی، آرش ایمانی، نازنین جهانیان، پریوش قاسمی، زینب کوزلی، ندا ماپارزاده، زهرا محمدی، فاطمه محمدی و کیمیا نوریان به نمایش درمی آید.

گالری کاما

نمایشگاه انفرادی نقاشی های پیروز پاینده با عنوان حرف اول از 31 مردادماه به مدت 10 روز درر گالری کاما واقع در خیابان پاسداران، خیابان گلستان دهم، پلاک 44، ساختمان فرین، طبقه دوم افتتاح می گردد.

گالری ویستا

نقاشی پلاستیک عنوان نمایشگاه انفرادی نقاشی های راضیه اعرابی است که در آخرین آدینه مردادماه در گالری ویستا به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک 11 گشایش می یابد و به مدت یک هفته ادامه دارد.

گالری طراحان آزاد

نمایشگاه آثار طراحی حامد صحیحی و فرشید ملکی از روز آدینه 31 مردادماه در گالری طراحان آزاد واقع در خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، پلاک 5 شروع به کار می نماید.

گالری سایه

نمایشگاه گروهی نقاشی، حجم و عکس آشفتگی با نمایش آثار 17 هنرمند از آخرین آدینه مردادماه کار خود را در گالری سایه واقع در خیابان کریمخان، خیابان سنایی، خیابان سیزدهم، شماره 21 شروع می نماید و تا 12 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه آثاری از مهزیار ارجمندنیا، محمد اسدی، امیر اسکندری، مهرداد ایروانیان، بابک بهارستانی، محبوبه پرنیان، سارا رشیدی، افسون سوری، نوشین شریفات، آناهیتا فرشچی، الهام قربانی، هما منصوری، کوشا موسوی، سیامک نصر، پریا نمک شناس، کیومرث هارپا و بهنام ولدوند به نمایش در می آید.

گالری اُ

نمایشگاه گروهی نقاشی، حجم و عکس با عنوان لعل از روز آدینه 31 مردادماه در گالری اُ واقع در خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک 18، طبقه اول به مدت یک ماه گشایش می یابد.

گالری آرتیبیشن

نمایشگاه آرشیو مجموعه ای شامل آثار چاپ، طراحی و نقاشی آدینه 31 مرداد در گالری آرتیبیشن به نشانی خیابان شریعتی، پایین تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی (غرب)، میدان احمدی روشن (کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان قندی (دریا)، پلاک 6 افتتاح می گردد.

آرشیو عنوان مجموعه ای از آثاری با سایز کوچک از نقاشی ها، طراحی ها و چاپ های دستی از اساتید بنام و هنرمندان نوظهور و آینده دار است. در میان آثار این نمایشگاه اسامی هنرمندان پیشکسوتی چون علی اکبرصادقی، اردشیر محصص، هانیبال الخاص، رضا بانگیز، مهدی حسینی، کامبیز درمبخش، همایون سلیمی، عبدی اسبقی و… حضور دارند.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 59199

به "شروع آشفتگی و صلح نامه در آخرین جمعه مردادماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع آشفتگی و صلح نامه در آخرین جمعه مردادماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید