کسبه از فردا چگونه فعالیت می نمایند؟

به گزارش مهسان بلاگ، تهران (پانا) - با قرمز شدن شرایط کرونایی در شهر تهران، فعالیت کسبه و ادارات متفاوت خواهد شد و دورکاری و تعطیلی برای بسیاری از کسبو کار ها عملیاتی می گردد.

کسبه از فردا چگونه فعالیت می نمایند؟

به گزارش خبرنگاران، بعد از مدت ها روزهای نارنجی و زرد در تهران، متاسفانه از فردا شرایط کرونایی و مقدار شیوع این بیماری که بر اساس افزایش تعداد مبتلایان و بستری آن ها در بیمارستان مشخص می گردد، قرمز اعلام شده است. در این شرایط طبق گفته های مسئولان فعالیت کارکنان و کسبه در بازارها متفاوت می گردد.

طبق آخرین شرایط اعلام شده 70 درصد از کارمندان ادارات و مراکز باید به صورت دورکاری به فعالیت بپردازند.30 درصد دیگر نیرو ها هم باید در محل کار خود حضور داشته باشند و به صورت حضوری فعالیت نمایند.

بعلاوه مشاغل ضروری هم به صورت 50 درصد باید فعالیت نمایند، یعنی 50 درصد به صورت حضوری فعالیت نمایند و 50 درصد دیگر هم باید از دورکاری استفاده نمایند.

در شهرهایی که در شرایط قرمز کرونا قرار دارند، از زمان اعلام شرایط قرمز، به مدت 10 روز، مشاغل گروه 2، 3 و 4 تعطیل خواهند بود و تنها مشاغل سطح یک مجاز به فعالیت خواهند بود.

لیست مشاغل گروه دوم

بوستان ها و مراکز تفریحی.بازارها و نمایشگاه های فروش انواع خودرو، مراکز شماره گذاری اتومبیل.

باشگاه های ورزشی، سالن های بدن سازی ، آرایشگاه های مردانه.

مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی.

مراکز فروش فرش و موکت، لوازم خانگی، پارچه، پرده، مبلمان، تزیینات داخلی.

مراکز فروش کادویی، اسباب بازی، لوازم التحریر.

مراکز فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، خرازی، خیاطی.

آتلیه و عکاسی.

آژانس مشاور املاک.

خدمات چاپ دیجیتال.

مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، قهوه خانه ها با عرضه مواد دخانی.

قنادی و شیرینی پزی تر و خشک، آب میوه و بستنی فروشی و مشاغل مشابه.

لیست مشاغل گروه سوم

پاساژهای سرپوشیده، مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه، آکادمی های فنی و حرفه ای، زبان سراها، آکادمی ها و کتابخانه ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه ها و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی .

لیست مشاغل گروه چهارم

همایش ها، مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه روزی، باشگاه های ورزشی مربوط به ورزش های پربرخورد، از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه ها، چایخانه ها و قهوه خانه ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش ها، شهربازی ها و مراکز

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 91597

به "کسبه از فردا چگونه فعالیت می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسبه از فردا چگونه فعالیت می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید