آلمان: خواهان تقویت حاکمیت اروپا هستیم

به گزارش مهسان بلاگ، وزیر خارجه آلمان روز شنبه در مصاحبه ای با تاکید بر تقویت حاکمیت اروپا، گفت در حالی که دیگران از مسئولیت های خود شانه خالی می نمایند اروپا ظرفیت خود در اقدام و همبستگی را نشان داد.

آلمان: خواهان تقویت حاکمیت اروپا هستیم

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان روز شنبه با اشاره به ریاست دوره ای این کشور بر اتحادیه اروپا گفت که ما باید شیوع ویروس کرونا را مهار نموده و به دنبال بازیابی مالی در اروپا باشیم.

وی که با یک روزنامه آلمانی مصاحبه می کرد، اضافه نمود که مذاکرات برگزیت و بودجه اروپا نیز در دستور العمل دوران ریاست آلمان بر اتحادیه اروپا خواهد بود.

ماس در ادامه این مصاحبه گفت: اتحادیه اروپا در دوران بحران نشان داد که تمایل دارد در سطح منطقه ای و جهانی پیشرو باشد و در حالی که دیگران از مسئولیت های خود شانه خالی می نمایند اروپا کنفرانس یاری نمایندگان به صندوق مقابله با کرونا و نشست اروپا-غرب بالکان و عملیات اروپا در لیبی را برگزار کرد.

وزیر امور خارجه آلمان اضافه نمود: ما خواهان پیشرفت در زمینه های تغییرات آب وهوایی، مهاجرت، حاکمیت قانون و دیجیتال سازی هستیم. اروپا نمیتواند حتی یک سال را از دست بدهد.

وی ادامه داد: هدف راهبری این است که با افزایش رقابت میان قدرت های عظیم، ما خواهان تقویت حاکمیت اروپا هستیم.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 1 تیر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 46402

به "آلمان: خواهان تقویت حاکمیت اروپا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان: خواهان تقویت حاکمیت اروپا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید