اخبار سیاسی

6 ساله های متولد مهر به بعد، سال جاری کلاس اول می روند؟

به گفته معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، از سال آینده به بعد فقط بچه ها 6 سال تمامی که قبل از مهر ماه متولد شده اند می توانند به کلاس اول ابتدایی بروند و برای سال جاری نیز ثبت نام این دانش آموزان مشروط به داشتن فضای خالی در مدارس است.

1 شهریور 1402

عرضه خودرو به مقدار ظرفیت خودروسازان است

مدیرکل دفتر صنایع وزارت صمت گفت: عرضه خودرو به میزان ظرفیت خودروسازان خواهد بود و همیشه بخش خصوصی در حال کوشش برای افزایش سطح داخلی سازی است.

28 مرداد 1402

نتایج قابل توجه یک نظرسنجی از ایرانیان درباره مهاجرت

این روزها اخبار مهاجرت چه در سطح خانواده ها و چه در جامعه داغ است. گزارشات رصدخانه مهاجرت علاقه مندی به مهاجرت را تایید می کنند. این رصدخانه به تازگی روی بحث مهاجرت، نظرسنجی اینترنتی برگزار کرده که حدود 12 هزار نفر در آن شرکت کرده اند.

2 مرداد 1402

ایرانی ها سفر خارجی رفتند؛ جیب دولت پر پول شد

خبرنگاران : آخرین آمار حاکی از آن است که مقدار عایدی دولت از محل عوارض خروج مسافر از مرزهای کشور از شروع امسال تا انتها خردادماه 459 میلیارد تومان بوده است.

16 تیر 1402

بیست و سومین جشنواره صنعت ملی چاپ با نگاه تحولی مؤثرتر و کارآمدتر برگزار گردد

سرویس مدیریت کتاب خبرنگاران ، نخستین نشست هم اندیشی بیست و سومین جشنواره ملی صنعت چاپ با حضور یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اکبر ابراهیمی، مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن شمس، مسئول دبیرخانه دائمی...

12 تیر 1402

هشدار روسیه به غرب نسبت به سوء استفاده از نافرمانی مسلحانه واگنر

ایسنا نوشت: وزارت خارجه روسیه به کشورهای غربی نسبت به احتمال سوء استفاده از شرایط داخلی روسیه برای تحقق اهداف خصمانه خود هشدار داد.

4 تیر 1402

خبر مهم وزیر نیرو درباره گرمای شدید تابستان سال جاری ، تابستان 1402 قطع برق داریم؟

وزیر نیرو گفت: بر اساس برنامه مشترک وزارت نیرو و وزارت صمت، در تابستان سال جاری برق مورد احتیاج 580 هزار واحد صنعتی و تولیدی که معادل 90 درصد صنایع کشور را تشکیل می دهند، بدون محدودیت تامین می گردد.

20 خرداد 1402

سهمیه آرد یک چهارم نانوایی ها کاهش یافت، فعالیت 100 هزار کارتخوان هوشمند عرضه نان

محمد جلال مشاور وزیر امور مالی و دارایی گفت: با توجه به سهمیه شناور نانوایی ها به طور میانه یک چهارم نانوایی ها سهمیه آردشان کاهش یافته است.

6 خرداد 1402

واکنش به مصوبه معافیت خانه های لوکس در مجلس ؛ به نام محرومان به کام ثروتمندان

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید نمود: متاسفانه صحبت هایی در مجلس شورای اسلامی مطرح می گردد که به نام محرومان و به کام ثروتمندان است.

7 اسفند 1401

کمیته ای برای معین شاخصهای ثبت جهانی و اولویت ثبت تشکیل می گردد

ایرنا/ براساس گفته های قائم مقام وزیر میراث فرهنگی کشور، کمیته ای برای معین شاخصهای ثبت جهانی و اولویت ثبت تشکیل می گردد.

25 دی 1401
تعداد: (10180)