اخبار مجلس

ایرانی ها سفر خارجی رفتند؛ جیب دولت پر پول شد

خبرنگاران : آخرین آمار حاکی از آن است که مقدار عایدی دولت از محل عوارض خروج مسافر از مرزهای کشور از شروع امسال تا انتها خردادماه 459 میلیارد تومان بوده است.

16 تیر 1402

واکنش به مصوبه معافیت خانه های لوکس در مجلس ؛ به نام محرومان به کام ثروتمندان

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید نمود: متاسفانه صحبت هایی در مجلس شورای اسلامی مطرح می گردد که به نام محرومان و به کام ثروتمندان است.

7 اسفند 1401

شروع نظر سنجی از شهروندان تهرانی بابت پروژه های الویت دار مرکز ، مهلت تا 13 دی

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: از امروز نظرسنجی از مردم مرکز برای انتخاب پروژه های اولویت دار سال 1402 شروع شد.

7 دی 1401

جزئیات نو درباره مبلغ افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1402

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون بازنشستگان برای نخستین بار در مجلس اطلاع داد.

6 آذر 1401

اطلس 1401 آبخیزداری ، رواناب هایی که سیل می شوند

سال آبی نو اگرچه با بارش اندک طی 3 هفته اخیر شروع شده و این وضع تا 5 هفته پیش رو ادامه خواهد یافت اما پس از آن باید منتظر بارش های مقطعی و راه افتادن رواناب هایی باشیم که همیشه پرحجم هستند و اگر عملیات آبخیزداری در آنها صورت نگرفته باشد می توانند سیل های...

27 مهر 1401

وزیر ارتباطات: هدف ایجاد شبکه ای امن در گستره جغرافیایی ایران است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اجرای شبکه ملی اطلاعات حدود 50 درصد پیشرفت داشته و هدف این است که شبکه ای پرسرعت، باکیفیت، مستقل و امن را در گستره جغرافیایی ایران فراهم شود تا انواعی از خدمات پرسرعت و باکیفیت در اختیار مردم قرار گیرد.

13 مهر 1401

سیل و بازی سیاست؛ این کشمکش ها چه سودی برای سیل زده ها دارد؟

محمد مهاجری در روزنامه اعتماد نوشت: سیل جاری شده، ده ها قربانی گرفته، عده ای مفقود شده اند، اراضی کشاورزی زیادی خراب شده، خانه ها و مغازه هایی ویران شده و خسارت های هنگفتی به بار آمده است. بیشتر رسانه ها گرچه خبر های این اتفاق تلخ را پوشش می دهند، اما دغدغه...

13 مرداد 1401

تصویب طرح ممنوعیت سلاح در مجلس نمایندگان آمریکا

مجلس نمایندگان آمریکا بامداد شنبه (به وقت تهران) طرحی را برای ممنوعیت سلاح های سبک به تصویب رساند. این مصوبه برای تبدیل شدن به قانون راستا پر پیچ و خم و احتمالا غیرممکنی در پیش رو دارد.

11 مرداد 1401

عنابستانی: باید مراقب افرادی که رئیس جمهور را در جراحی همراهی می نمایند، بود

علی اصغر عنابستانی، نماینده مجلس در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس اعلام کرد: برای انجام جراحی مالی به رئیس جمهور اطمینان داریم، اما آقای رئیس جمهور مواظب عواملی که در اتاق عمل کنار شما هستند باشید. خیلی از این افراد نفوذی های گذشته هستند....

11 تیر 1401

همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 1401 اجرا می گردد؟

تهران (پانا) - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می گویددر بودجه 1401 موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان لحاظ شده است و مسئله ای در این باره برای سال آینده پیش نخواهد آمد.

2 تیر 1401
تعداد: (1363)