آموزش صنایع دستی میبد به 150 هنرجو

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان میبد گفت: در 9 ماه ابتدای سال 150 هنرجو، صنایع دستی این شهرستان را آموزش دیده اند.

آموزش صنایع دستی میبد به 150 هنرجو

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین راستا را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، رسول مشتاقیان، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان میبد، با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی مختلف در این اداره کل، گفت: در 9 ماه ابتدای سال 98 بیش از 150 نفر صنایع دستی این شهرستان را آموزش دیده اند.

او اضافه نمود: در این مدت شش دوره آموزشی در رشته های مینا سفال، سفال گری، گلیم بافی مقدماتی و پیشرفته، پنج میل و نقاشی زیر لعابی در شهرستان میبد برگزار شده است.

مشتاقیان با بیان اینکه انتقال دانش فنی صنایع دستی گذشتگان به نسل جدید موجب زنده نگاه داشتن این هنر می گردد، گفت: دوره های آموزش صنایع دستی در سال آینده با قوت بیشتری در شهرستان میبد برگزار خواهد شد.

یک سوم وسعت شهرستان میبد بافت تاریخی است و با 104 هزار نفر جمعیت در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان واقع شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 35328

به "آموزش صنایع دستی میبد به 150 هنرجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش صنایع دستی میبد به 150 هنرجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید