آژیر خطر در کاخ سفید ، ترامپ انتها دست ملانیا را گرفت!

به گزارش مهسان بلاگ، اعضای خانواده رئیس جمهوری آمریکا در دومین شب از همایش ملی جمهوریخواهان با تمام توان برای حمایت از نامزدی دانلد ترامپ به میدان آمدند و رُز گاردن کاخ سفید را به ستاد انتخاباتی تبدیل کردند.

آژیر خطر در کاخ سفید ، ترامپ انتها دست ملانیا را گرفت!

به گزارش خبرنگاران به نقل از ای پی، تصویری که ملانیا ترامپ از همسرش در سخنرانی خود به مردم ارائه داد، درست خلاف تمام آن رفتارهای چهار سال گذشته در انظار عمومی بود. بانوی اول آمریکا که از نخستین روز ورود به کاخ سفید تلاش کرده راه خود را از ترامپ جدا کند، در همایش ملی جمهوریخواهان دست او را جلوی ده ها دوربین عکاسی و تلویزیونی گرفت و رئیس جمهوری آمریکا و همسرش چند متر را کنار هم راه رفتند.

هر چند بر اساس یکی از بندهای قانون فدرال آمریکا موسوم به مصوبه هچ اعضای خانواده رئیس جمهوری و کارکنان دولت (جز رئیس دولت، معاون او و برخی مقام های ارشد) حق ندارند در انتخابات دخالت کنند، ملانیا و فرزندان ترامپ در همایش ملی جمهوریخواهان این مصوبه سال 1939 را نادیده گرفتند و با تمام توان از رئیس جمهوری ایالات متحده حمایت کردند. هر چند به نظر نمی رسد دست کم در این شرایط آمار نظرسنجی ها به سود ترامپ و ضرر جو بایدن، نامزد دموکرات عوض شده باشد.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 59341

به "آژیر خطر در کاخ سفید ، ترامپ انتها دست ملانیا را گرفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آژیر خطر در کاخ سفید ، ترامپ انتها دست ملانیا را گرفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید