آکواریوم S.E.A سنگاپور

به گزارش مهسان بلاگ، آکواریوم SEA بزرگترین آکواریوم جهان است که شامل 45 میلیون لیتر آب و 100000 جانور دریایی از 800 گونه آبی می گردد. این آکواریوم از 10 منطقه و 49 زیستگاه تشکیل شده است. یکی از مهمترین بخش های آکواریوم، اقیانوس باز می باشد که 50000 گونه جانوری در آن نگهداری می گردد و به بازدید کننده این حس را می دهد که در کف اقیانوس قرار دارند.

آکواریوم S.E.A سنگاپور

همراه ما باشید تا باتور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

منطقه 1: گذر دریای کاریماتا و جاوا

با عبور ار از گذر کاریماتا و دریای جاوا می توانید محو بقایای کشتی غرق شده و گونه های دریایی نظیر پومپانو، سفره ماهی ها و ماهی های خفاشی شوید.

منطقه 2: گذر دریای مالاکا و آندامان

با عبور از این گذرگاه می توانید گونه های مختلف دریایی را درست در زیر پایتان ببینید و تجربه آموزشی خوبی در استخر لمسی دیسکاوری داشته باشید.

منطقه 3: خلیج بنگال و دریای لاکادایو

جنگل های حرای سونداربانس زیستگاه گونه های مختلف گیاهی در حال انقراض می باشد. صخره های مرجانی و ماهی های منحصر بفردی را می توانید در دریای لاکادایو مشاهده کنید.

منطقه 4: سفر اقیانوس

در اینجا می تواند حرکت های نمایشی دلفین های باهوش اقیانوسیه، گونه های دریایی آبهای سرد و پایکوبی عروس های دریایی را ببینید.

منطقه 5: اقیانوس باز

شما از وسیع ترین پنجره جهان به سوی اقیانوس می توانید بزرگترین گونه های دریایی جهان نظیر کوسه پلنگی، ماهی های بزرگ دریاهای گرمسیر (grouper)، زمرد ماهیان ناپولی و سفره ماهی های غول آسای مانتا را ببینید.

منطقه 6: اقیانوس هند و دریای عمان

اقیانوس هند و دریای عمان یکی از بزرگترین پناهگاه های دریایی جهان می باشد. شما در اینجا می توانید از موجوداتی که در سنگ های ساحلی زندگی می نمایند و همرنگ صخره های مرجانی می باشند، بازدید کنید.

منطقه 7: دریای سرخ

دریای سرخ شمالی ترین دریای گرمسیری، زیستگاه صخره های مرجانی می باشد و به جنگل های استوایی دریاها معروف است و گونه های دریایی زیادی را در خود جای داده است. صخره های مرجانی یکی از زیباترین اکوسیستم های جهان می باشند.

منطقه 8: آفریقای شرقی

دریاچه ویکتوریا و دریاچه تانگانیکا دو زیستگاه دریای آب شیرین در آفریقا می باشند که گونه های آبزی متنوعی از جمله ببر ماهی و پیرانا (ماهی های گوشتخوار) را می توانید در آنجا مشاهده کنید.

منطقه 9: دریای جنوب چین

در اینجا می توانید شیرماهی هایی که نیش های سمی خود را به شما نشان می دهند، همچنین خرچنگ های متنوعی را ببینید.

منطقه 10: دریای کوسه

شما در اینجا می توانید شکارچی های عظیم الجثه و گونه های در حال انقراض کوسه ها نظیر کوسه سر چکشی و کوسه سیلورتیپ را ملاحظه کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16043

به "آکواریوم S.E.A سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آکواریوم S.E.A سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید