آیا می دانستید این ستاره ها نقاش هم هستند؟

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران - ترجمه از پردیس بختیاری: ما معمولا ستاره های مشهور جهان را تنها با یکی از مهارت هایشان می شناسیم، به عنوان مثال جیم کریما معمولا ستاره های مشهور جهان را تنها با یکی از مهارت هایشان می شناسیم، به عنوان مثال جیم کریر را به عنوان بازیگر یا لیدی گاگا را به عنوان خواننده می شناسیم اما آیا می دانید که آنها به جز این توانایی، هنرهای دیگری چون نقاشی هم دارند؟ در ادامه نام ستاره هایی که به صورت حرفه ای در زمینه نقاشی نیز فعالیت دارند را به شما معرفی کرده ایم، با ما همراه باشید.

آیا می دانستید این ستاره ها نقاش هم هستند؟

پیرس برازنان

پیرس برازنان بازیگر ایرلندی تبار آمریکایی و همچنین بازیگر سابق نقش جیمز باند است. قبل از این که او بازیگری را آغاز کند، در دانشگاه هنر لندن تصویرسازی می خواند. اگر چه حرفه اصلی او در حال حاضر بازیگری ست، اما او در اوقات بیکاری خود به سراغ نقاشی می شود و حتی از این راه کسب درآمد هم می کند.

لوسی لیو

بازیگر فرشتگان چارلی، لوسی لیو، قبل از این که وارد سینما شود، یک هنرمند نقاشی آمیخته بود که با استفاده از مواد مختلف به خلق آثار هنری می پرداخت. آثار او در سراسر جهان به نمایش در آمده است. او که از دوران دبیرستان در کلاس های هنری حضور داشت، کمپینی را برای ترویج هنر در مدارس عمومی به راه انداخت.

ویگو مورتنسن

ویگو مورتنسن، بازیگر آمریکایی که در سال 2007 نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای نقش نیکلای در فیلم وعده های شرقی شد، او علاوه بر بازیگری، عکاس، شاعر، موسیقیدان و نقاش نیز است. نقاشی های انتزاعی او که در رابطه با شعرهایش به تصویر کشیده، در گالری های سراسر جهان به نمایش درآمده اند.

جیم کری

جیم کری نقاشی را از کودکی آغاز کرد اما اولین نمایشگاه عمومی او با نام چیزی برای دیدن وجود ندارد در سال 2011 برگزار شد. بعدها یک فیلم کوتاه با نام من به رنگ ها نیاز دارم نیز از زندگی او به عنوان یک نقاش ساخته شد و به روی پرده رفت.

آنتونی هاپکینز

آنتونی هاپکینز، بازیگر، کارگردان، تهیه کننده بریتانیایی و برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد است که استعداد نقاشی اش را به تازگی کشف کرد. او به نقاشی علاقه داشت اما هیچگاه به طور جدی آن را آغاز نکرد. یک بار همسرش به طور اتفاقی نقاشی او را دید و واداراش کرد که این کار را به طور جدی ادامه دهد. او در حال حاضر چندین روز هفته را در گالری نقاشی به سر می برد.

جانی دپ

جانی دپ بازیگر و موسیقیدان معروف است که تاکنون توانسته جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران فیلم را برای بهترین بازیگر مرد از آن خود کند. او علاوه بر این هنرها، یک نقاش حرفه ای نیز به حساب می آید. تم بیشتر کارهای او تصویر ستاره ها و دوستانش است.

جین سیمور

جین سیمور بازیگر انگلیسی است که در ایران بیشتر به خاطر حضور در سریال پزشک دهکده مشهور است. اگر چه ما او را با جعبه کمک های اولیه پزشکی به یاد داریم اما در واقعیت، او در دست هایش جعبه نقاشی ست. جین بیش از 25 سال است که نقاشی را آغاز کرده، سوژه نقاشی های او نیز طبیعت می باشد. او آثارش را در نمایشگاههای بین المللی سراسر جهان به نمایش درآورده و آنقدر در کارش حرفه ای ست که نامش در میان نقاشان رسمی ثبت شده است.

شاهزاده چارلز

شاهزاده چارلز، وارث و پسر ارشد الیزابت دوم، نیز یکی دیگر از ستاره هایی ست که در زمینه نقاشی نیز فعالیت دارد. نقاشی های آبرنگی که او از مناظر مختلف کشیده است، برای او 2.8 میلیون دلار سرمایه به همراه داشت. البته او این پول را وقف خیریه ها کرد. شاهزاده چارلز آنقدر به هنر نقاشی علاقه دارد که در سال 2000 مدرسه طراحی خود را تاسیس کرد.

باب دیلن

باب دیلن خواننده، آهنگساز، شاعر، و نویسنده آمریکایی و برنده جایزه نوبل ادبیات در سال 2016 است که در زمینه نقاشی نیز فعالیت دارد. یکی از کارهای جالب او این بود که به هر توری که در سراسر آمریکا می رفت، تصاویری از مناظر آن شهر را روی کاغذ به تصویر می کشید.

الکسا چانگ

الکسا چانگ می گوید که طراحی و نقاشی تنها مهارتی ست که او در آن استاد است. او آثار متعددی را خلق کرده به طوری که کلکسیونی از نقاشی هایش را در کتابی به چاپ رسانده است.

تونی بنت

تونی بنت خواننده مشهور آمریکایی است که نقاشی را از سن 5 سالگی آغاز کرد و هنوز هم در آن فعالیت دارد. او به قدری به نقاشی علاقه دارد که هر روز قلم به دست می گیرد و نقاشی می کشد. نقاشی های او طرفداران زیادی دارند، به عنوان مثال اپرا وینفری یکی از نقاشی های او را خریده است.

لیدی گاگا

ستاره موسیقی پاپ، لیدی گاگا، در کنار خوانندگی، در هنر اجرایی یا پرفورمنس آرت نیز دستی دارد. هنر اجرایی هنری ست مرتبط با دیگر رشته های هنری که برای بینندگان اجرا می شود. این هنر در دهه شصت میلادی از دل هنرهای تجسمی بیرون آمد اما غالباً آن را به هنرهای نمایشی نزدیک می دانند.

پل مک کارتنی

پل مک کارتنی نقاشی را بعد از 40 سالگی آغاز کرد. او به سبک اکسپرسیونیسم علاقه دارد و اولین نمایشگاه اش را در لیورپول برگزار کرد.

سیلوستر استالونه

سیلوستر استالونه نقاشی را از سن 8 سالگی آغاز کرد. او از آن زمان تا به حال 400 اثر هنری را از خود به جای گذاشته است.

پال استنلی

پال استنلی، نوازنده گیتار الکتریک، آهنگساز، خواننده گروه کیس، تهیه کننده موسیقی، بازیگر و نقاش است. او از نقاشی هایش تا به حال میلیون ها دلار درآمد داشته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: برترین ها
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 10616

به "آیا می دانستید این ستاره ها نقاش هم هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا می دانستید این ستاره ها نقاش هم هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید