احسانی مهر: در حمایت از بازیکنان تنیس روی میز جانباز و معلول جدی هستیم

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر تیم تنیس روی میز فراسنج از تداوم حمایت ها از بازیکنان جانباز و معلول برای پیشرفت و ارتقای آنها خبر داد.

احسانی مهر: در حمایت از بازیکنان تنیس روی میز جانباز و معلول جدی هستیم

حمید احسانی مهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره قهرمانی فراسنج تهران در لیگ تنیس روی میز جانبازان و معلول در بخش ایستاده و همچنین نایب قهرمانی در بخش نشسته گفت: مسابقات در سطح خوبی برگزار گشت و بازیکنان تمام تیم ها عملکرد خوبی داشتند که در نهایت تیم ما با شکست همه حریفان به مقام قهرمانی رسید. البته معتقدم که شرایط در لیگ جانبازان و معلولین باید بهتر شود و تیم های شرکت کننده افزایش پیدا کنند که این موضوع، مستلزم تلاش بیشتر هیئت ها در جذب اسپانسر و ترغیب آنها به تیم داری در این حوزه است.

وی با اشاره به لزوم تسهیل زیرساخت ها ادامه داد: شرایط باید به گونه ای رقم بخورد که بازیکنان جانباز و معلول در مکان های مناسبی در شهرهای مختلف تمرین داشته باشند و خود را آماده حضور در مسابقات مختلف کنند. این موضوع در هیئت استان تهران نیز مطرح شد و خوشبختانه نظر صابری رئیس هیئت هم بر همین اصل بود. به هر حال مسائلی از جمله ساخت رمپ و برای حضور آسان ورزشکاران در سالن ها و تغییرات در سرویس های بهداشتی از جمله مسائلی است که باید مدنظر قرار بگیرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مدیر تیم فراسنج و عضو هیئت رئیسه فدراسیون گفت: تفکر حمایت از ورزشکاران جانباز و معلول وجود داشت و خوشبختانه وارد بخش عملیاتی شدیم. حالا امیدواریم با برنامه ریزی دقیق بتوانیم حضور پررنگ تری در تنیس روی میز جانبازان و معلولین داشته باشیم.

احسانی مهر درباره انگیزه تیم داری در این حوزه خاطر نشان کرد: اولین موضوع این است که این یک وظیفه محسوب می شود. واقعاً به این موضوع اعتقاد دارم که حمایت از ورزشکاران جانباز و معلول یک توفیق محسوب می شود. این ورزشکاران اراده بسکمک بیشتری نسبت به ورزشکاران سالم دارند و کمک به آنها انگیزه مضاعفی به ما می دهد.

وی گفت: حمایت از تنیس روی میز جانبازان و معلولین ادامه دار خواهد بود. در پارالمپیک و در رشته والیبال نشسته یک مدال طلا توزیع می شود، در حالی که سهم پاراتنیس روی میز نزدیک به 30 طلاست. این نشان می دهد که بازیکنان این رشته در صورت حمایت بیشتر، صاحب مدال نیز شوند. بازیکنانی در پاراتنیس روی میز فعالیت دارند که متأسفانه از امکانات خوبی برخوردار نیستند، در حالی که بااستعداد و مدال آور هستند. به همین دلیل ما برای حمایت از این حوزه برنامه جدی داریم. البته نگاه مان در مرحله اول به مسابقات داخلی است و ان شاءالله که بتوانیم گام های بلندتری در جهت این حمایت برداریم.

وی در پایان گفت: به دنبال برگزاری جلساتی با مسئولان بخش های دولتی و خصوصی هستیم تا شرایط برای حضور آنها در این حوزه فراهم شود. همچنین این موضوع را در فدراسیون تنیس روی میز هم مطرح می کنیم و جلساتی را برگزار خواهیم کرد تا صحبت های دست اندرکاران پاراتنیس روی میز را بشنویم و در نهایت نتایج خوبی در رویدادهای پیش رو از جمله بازی های پاراآسیایی 2020 و پارالمپیک 2024 کسب شود.

vetworld.ir: مجله دامپزشکی | مجله خبری دانشجویان دامپزشکی

virapars.ir: مجله ویراپارس | مجله گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 75881

به "احسانی مهر: در حمایت از بازیکنان تنیس روی میز جانباز و معلول جدی هستیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "احسانی مهر: در حمایت از بازیکنان تنیس روی میز جانباز و معلول جدی هستیم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احسانی مهر: در حمایت از بازیکنان تنیس روی میز جانباز و معلول جدی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید