ارائه توضیحاتی درباره خاتمه اجرای طرح ساماندهی اطراف تئاتر شهر

به گزارش مهسان بلاگ، ایسنا/ براساس خبرهای واصله، ارائه توضیحاتی درباره خاتمه اجرای طرح ساماندهی اطراف تئاتر شهر صورت پذیرفت.

ارائه توضیحاتی درباره خاتمه اجرای طرح ساماندهی اطراف تئاتر شهر

علیرضا نادعلی، رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران در خصوص خاتمه طرح ساماندهی حریم تئاتر شهر تهران گفت: اجرای این طرح همچنان روی میز شهرداری تهران است و در این مدت برای زمان اجرای طرح مراعات کردیم تا التهاب به فضای جامعه اضافه نگردد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح برعهده شهرداری منطقه 11 است، گفت: شهرداری منطقه باید ساماندهی دستفروشان دور تئاتر شهر و بوستان دانشجو را انجام دهد. بعلاوه، طرح هایی برای داخل بوستان داریم و حفظ حریم تئاتر شهر نیز به وسیله سازمان زیباسازی در حال اجرا بوده و قرار است در اسفند این طراحی ها را دریافت کنیم تا پس از تأیید برای اجرا، وارد فاز تازه شویم.

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران اضافه کرد: شهرداری منطقه11 بابت زحمتی که می بایست برای ساماندهی فضای پیرامونی تئاتر شهر و بوستان دانشجو می کشید، کوتاهی نموده و البته باید بگویم که شهرداری منطقه 11 اقداماتی را انجام داد اما مصادف شد با اتفاقات و شلوغی ها و نخواستند با اجرای طرح التهابی اضافه نمایند اما بتازگی مشاهده کردم که جلوی تئاتر شهر مجددا، غرفه و بساط و....پهن شده است. البته اصل غرفه و...ایرادی ندارد اما همین مسائل موجب آسیب اجتماعی می نماید.

وی با بیان اینکه برای ساماندهی حریم تئاتر شهر کمیته ای تشکیل شد و در آن کمیته مصوب کردیم که اجازه داده نگردد که هیچ بساط گستر و دستفروشی فعالیت کند، اضافه کرد: از دوستانمان در شهرداری می خواهیم هرچه سریعتر نسبت به اجرای این مصوبه اقدام نمایند.

وی در خصوص تعیین حریم تئاتر شهر نیز اضافه کرد: سازمان میراث فرهنگی حریم را تعیین کرد اما قرار شد برای تعیین شدن این حریم از المان هایی استفاده کنیم که حصار نباشد اما حریم تئاتر شهر را تعیین کند که طرحی روی میز است تا با الهام از آن طرح هایی را تدوین نمایند و نهایتا طرح نهایی با نظر همه طرفین تصویب و اجرا می گردد. تا اسفند سازمان زیباسازی فرصت دارد.

نادعلی در پاسخ به این سوال که آیا این طرح در اسفند شروع می گردد؟ اضافه کرد: ان شاءالله، باید اجرای طرح به اسفند برسد.

منبع: همگردی
انتشار: 20 بهمن 1401 بروزرسانی: 20 بهمن 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109272

به "ارائه توضیحاتی درباره خاتمه اجرای طرح ساماندهی اطراف تئاتر شهر" امتیاز دهید

1 کاربر به "ارائه توضیحاتی درباره خاتمه اجرای طرح ساماندهی اطراف تئاتر شهر" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه توضیحاتی درباره خاتمه اجرای طرح ساماندهی اطراف تئاتر شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید