ارزانترین بلیط هواپیما آنتالیا

به گزارش مهسان بلاگ، رزرو ارزانترین بلیط هواپیما آنتالیا

اگر شما نیز راهی شهر آنتالیا هستید و می خواهید پروازی آسان و راحت و در عین حال ارزان را در سفر به این شهر تجربه کنید، بهترین و ارزانترین بلیط هواپیما آنتالیا را می توانید از همین جا و تنها با چند کلیک ساده به راحتی خریداری کنید. اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید می توانید از هواپیمایی های آذربایجان، قطر ایرویز، اطلس گلوبال، ترکیشو پگاسوس بلیط تهیه کنید. در این مطلب با خبرنگاران همراه باشید تا اطلاعاتی کلی در رابطه با شهر آنتالیا را به شما عزیزان ارائه کنیم.

ارزانترین بلیط هواپیما آنتالیا
خرید بلیط ارزان هواپیما آنتالیا

درباه آنتالیا

شهر آنتالیا هشتمین شهر پرجمعیت ترکیه و مرکز استان آنتالیا است. آنتالیا بزرگترین شهر ترکیه در ساحل مدیترانه است و بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد. آنتالیا مانند مرواریدی در ترکیه و همانند بهشتی برای کسانی است که عاشق دریا و شنا و تفریحات آبی هستند. آنتالیا سواحل لذت بخش بی شماری و با هر سلیقه ای دارد که می توانید هتل ها و رستوران های لوکس و مدرنی را در آن پیدا کنید. بی شک سواحل آنتالیا یکی از بهترین مکان ها برای کسانی است که به دنبال آرامش و ریلکس کردن هستند. حتی کسانی که نمی خواهند از سواحل آنتالیا استفاده نمایند هم می توانند از ویرانه های باستانی این شهر دیدن نمایند و یا به تماشای مناظر دلپذیر آن بپردازند.

فرودگاه آنتالیا

فرودگاه بین المللی آنتالیا در 13 کیلومتری شمال غربی مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. در زمان تعطیلات اروپایی ها این فرودگاه بسیار شلوغ و پر رفت و آمد است. در سال 2016 این فرودگاه 18.741.659 مسافر را جابجا کرد و به سومین فرودگاه شلوغ ترکیه و سیزدهمین فرودگاه شلوغ اروپا تبدیل شد. این فرودگاه دو ترمینال بین المللی و یک ترمینال داخلی دارد.

حمل و نقل آنتالیا

گردش در اطراف شهر آنتالیا برای گردشگران نسبتا آسان است به خصوص اگر آن ها با مسیرهای این شهر آشنایی داشته باشند.

گردشگران می توانند با انواع وسایل نقلیه در شهر بگردند. اتوبوس ها و ترامواهای آنتالیا معمولا به موقع می رسند و تاکسی ها و دلموش های این شهر نسبتا ارزان هستند. در مجموع در آنتالیا 4 نوع وسیله حمل و نقل عمومی وجود دارد که برای رفتن به مکان های دیدنی شهر می توانید از ترکیب آن ها بهره ببرید.

جاذبه های گردشگری آنتالیا

در آنتالیا هر گردشگری به نحوی می تواند سرگرم گردد. اگر به دنبال تماشای مناظر زیبا هستید، در آنتالیا لیستی جذاب از جاذبه های گردشگری پیدا می کنید که شما را مشغول خواهند کرد. پیچ و خم های شهر قدیمی آن مملو از مکان های تاریخی هستند که همگی برای بازدید انتظار شما را می کشند. اما زیبایی های آنتالیا فقط به تماشای مناطق تاریخی آن محدود نمی گردد بلکه می توانید روی سواحل نرم و شنی آن دراز بکشید و از تماشای آب های فیروزه ای آن لذت ببرید.

خرید در آنتالیا

آنتالیا چیزی بیشتر از بازدید جاذبه های تاریخی و لذت از سواحل معروف و تابستانی آن است. مراکز خرید و بازارهای خیابانی رنگارنگ شهر راهی هستند که نه تنها می توانید در آن ها بگردید و هرچه دوست داشتید بخرید بلکه باعث می شوند با مردم بومی این منطقه آشنا شوید و مانند آن ها خرید کنید.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12823

به "ارزانترین بلیط هواپیما آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزانترین بلیط هواپیما آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید