استفاده از مصالح سازگار با زیست بوم در واحدهای بومگردی

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در کمیته فنی سرمایه گذاری گفت: از مصالح سازگار با زیست بوم در واحدهای بومگردی استان اردبیل استفاده خواهد شد.

استفاده از مصالح سازگار با زیست بوم در واحدهای بومگردی

به گزارش خبرنگاران به نقل از اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی با اشاره به اینکه این اقدام در واحدهای بومگردی دامنه سبلان به صورت ویژه انجام خواهد گرفت، اضافه نمود: بومگردی دامنه سبلان با طراحی مشاور اداره کل انجام خواهد گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل تاکید نمود: توجه به توسعه گردشگری در روستاها به وسیله واحدهای بومگردی روستایی نیز از جمله برنامه های اصلی ما در معاونت گردشگری و سرمایه گذاری خواهد بود.

فلاحی ادامه داد: باید با نگاه مثبت به پرونده های سرمایه گذاری در جهت رونق اشتغالزایی رسیدگی گردد و حداکثر مساعدت نسبت به صدور موافقت اصولی انجام گیرد.

او اضافه نمود: با توجه به اینکه در سالهای قبل تعدادی از پرونده ها در قالب واحد های اقامتی تبدیلی آنالیز و موافقت نامه اصولی صادر شد اقدامات لازم جهت صدور پروانه فعالیت از طرف معاونت گردشگری انجام خواهد گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اضافه نمود: با توجه به اینکه سامانه ای در جهت تسهیل صدور موافقت نامه اصولی راه اندازی شده است آموزش های لازم به کارشناسان حوزه و روسای شهرستانی در جهت تسهیل کار سرمایه گذاران در تمامی بخش ها نیز انجام گرفته است.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9851

به "استفاده از مصالح سازگار با زیست بوم در واحدهای بومگردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از مصالح سازگار با زیست بوم در واحدهای بومگردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید