استفاده از VAR از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آفریقا 2019

به گزارش مهسان بلاگ، از فناوری یاری داور ویدئویی از مرحله یک چهارم نهایی سی ودومین دوره مسابقات جام ملت های آفریقا استفاده خواهد شد.

استفاده از VAR از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آفریقا 2019

به گزارش خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آفریقا (CAF) خاطرنشان کرد از فناوری یاری داور ویدئویی (VAR) از مرحله یک چهارم نهایی به بعد مسابقات جام ملت های آسیا 2019 استفاده خواهد نمود، مسابقاتی که قرار است از تاریخ 21 ژوئن (31 خرداد) به میزبانی کشور مصر شروع گردد. این فناوری پیش از این توسط فیفا، یوفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به منظور یاری به داوران برای دریافت تصمیمات دقیق تر مورد استفاده قرار گرفته است.

کنفدارسیون فوتبال آفریقا (CAF) در اوایل آذر ماه بود که امتیاز میزبانی از مسابقات جام ملت های آفریقا 2019 را از کامرون به دلیل عدم پیشرفت لازم در پروژه ها و زیرساخت های مدنظر این تورنمنت پس گرفت و در ادامه مصر را به عنوان میزبان جدید این مسابقات معرفی کرد.

این دوره از رقابت ها قرار بود پیش از در ماه ژانویه شروع گردد، اما کنفدراسیون فوتبال آفریقا برای اولین بار تصمیم گرفت این مسابقات از ماه ژوئن شروع گردد.

این اولین دوره جام ملت های آفریقاست که تیم های حاضر در آن از 16 تیم به 24 تیم افزایش یافته است.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8213

به "استفاده از VAR از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آفریقا 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از VAR از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آفریقا 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید